خبرهای داغ:
یادگار دوران دفاع مقدس؛

سردار سلیمانی عصاره شهدای تاریخ انقلاب است

سردار اهوازیان گفت: امروز جامعه نیازمند نهادینه شدن فرهنگ و راه حاج قاسم است چرا که سردار سلیمانی عصاره شهدای تاریخ انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۹۱۸۰۵
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴


قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، یادواره شهدای شهرک مهدیه قزوین با حضور سردار اهوازیان از یادگاران جنگ و دفاع مقدس و از مشاوران و یاران سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

سردار اهوازیان در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد: اولین بسیجی تاریخ اسلام مولا علی علیه السلام است. مردی که تابستان ها در بیابان ها و نخلستان ها چاه آب می کند بعد از ماه ها به آب می‌رسید و آن را وقف می کرد.

وی گفت: مقتدای بسیجی هم امام علی است و در مسیر این امام بزرگ، تلاش کرده و جهاد می کند بدون اینکه توقعی از کسی داشته باشد.

این یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «من آرزو دارم با بسیجی هایم محشور شوم» عنوان کرد: بسیجی یعنی خادم ملت بودن. متاسفانه عده ای لیبرال در مملکت وجود دارند که می‌خواهند ما با شهدا فاصله بگیریم. آنچه شهدا از ما خواسته اند، رهرو ولایت بودن است. سفارش تمام شهدا، پیروی از ولایت ولایت، حفظ حجاب و حفظ جایگاه نماز در جامعه است. لذا اگر می‌خواهید دچار دوگانگی نشوید به شهدا اقتدا کنید. تمام شهدا به رهبرشان اقتدا کردند و اطاعت از ولایت وصیت و سفارش همه شهداست.

سردار اهوازیان با اشاره به اینکه بزرگترین حُسن حاج قاسم سلیمانی که مغفول مانده، میدان فرهنگی این شهید است عنوان کرد: یادواره‌های شهدا کارخانه انسان پروری و مکتب سازی است. همچنان که واقعه کربلا و تعزیه سیدالشهدا (ع) جریانی است که انقلاب اسلامی برگرفته از آن است.

وی با تحلیل شخصیت شهید سردار سلیمانی تصریح کرد: ذوب شدن در ولایت، ساده زیستی و خدمت به مردم از اصلی‌ترین شاخصه این شهید والامقام است.

یادگار دوران دفاع مقدس اضافه کرد: امروز جامعه نیازمند نهادینه شدن فرهنگ و راه حاج قاسم است چرا که او عصاره شهدای تاریخ انقلاب است.

سردار اهوازیان همچنین با تشریح جریان داعش در منطقه، ادامه داد: هدف داعش نابودی تشیع و اعتقادات اسلامی شیعیان بود و بیش از یکصد و ۱۶ کشور از این جریان حمایت کردند.

وی گفت: تفکر لیبرال داخلی هم برای فریب مردم بود و اینکه آنان هیچ اعتقادی به شهدای مدافع حرم نداشتند و با پول خودمان از تریبون‌هایی که داشتند به مدافعان حرم تهمت زدند و آنان را زیر سوال بردند.

مشاور شهید سلیمانی افزود: قدرت داعش یک قدرت توخالی نبود بلکه همه داعشی‌ها تحصیل کرده‌هایی از برخی از مکاتب علمی بودند و همواره داعش به کفر خود اعتقاد راسخ داشت.

سردار اهوازیان گفت: جوانان امروز ما هر چند جنگ را ندیده اند، اما با محبت اهل بیت(ع) به میدان دفاع از حرم رفتند و در مکتب شهید سلمیانی رشد کردند و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار