دومین نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه های تحول محلات استان هرمزگان با حضور استاندار و جمع کثیری از فرماندهان سپاهی و بسیجی و مسوولان استانی روز یکشنبه در مسجد جامع بندرعباس آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۹۳۹۱۸۰۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از امروز یکشنبه ۳۰ آبانماه ساجاری آغاز شده و تا پنجم آذرماه به مدت یک هفته در محل مسجد جامع بندرعباس دایر است.
سردار اباذر سالاری افزود در این نمایشگاه ۷۲ غرفه دایر است که ۶۲ غرفه متعلق به قرارگاه های تحول محلات از  شهرستان های هرمزگان و ۱۰ غرفه نیز شامل ستاد اقشار و رده های بسیجیان است که به منظور نشان دادن دستاوردهای قرارگاه های تحول محلات و پشتیبانی از این قرار گاه ها راه اندازی شده است.
وی بیان داشت: هدف از راه اندازی این نمایشگاه معرفی و نمایش توانمندی‌ها و دستاوردهای قرارگاه های تحول محلات استان هرمزگان و انتقال تجربیات به نسل جوان و نوجوان است.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهارداشت: همایش ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان پایگاه ها، برگزاری همایش سراسری حضور حماسی بسیجیان همراه با سخنرانی رهبرمعظم انقلاب به صورت پخش مستقیم، شب شعر ویژه هفته بسیج توسط کانون بسیج هنرمندان کیش با حضور شعرای ملی به همراه تجلیل از شعرای بسیجی و برگزاری سالگرد شهادت نخستین شهید مدافع حرم شهید عبدالحمید سالاری از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه است.
سردار سالاری همچنین با اشاره به اینکه ۱۲۰ پایگاه مقاومت بسیج هرمزگان در نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه های تحول محلات استان حضور دارند، یادآورشد: از این تعداد، ۶۰ پایگاه مربوط به برادران بسیجی و ۶۰ پایگاه خواهران بسیجی در قالب ۶۲ قرارگاه محله است.
وی گفت: این نمایشگاه در 2 نوبت صبح ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برای بازدید علاقه مندان دایر است‌.

ارسال نظرات