امام جمعه ساوه در دیدار با جمعی از پاسداران و بسیجیان گفت:
حجت الاسلام رحیمی گفت:بسیج دل در گرو تحقق اهداف و آرمان های بلند امام راحل(ره) و عملی شدن شعارهای نجات بخش انقلاب اسلامی دارد و در هر زمان با درك شرایط و موقعیت انقلاب و كشور از هیچ گونه خدمت و یاری رسانی به نظام و كشور دریغ نمی ورزد.
کد خبر: ۹۳۹۱۸۱۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه حجت الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه شهرستان ساوه در دیدار با جمعی از پاسداران و بسیجیان این شهرستان در نخستین روز‌های گرامیداشت هفته بسیج گفت:با بیان اینکه تعبیر بسیج پاره تن مردم است را همگان در عمل دیده‌اندگفت: بسیج از دل مردم و برای مردم است و همه تلاش‌ها و کوشش‌های آنان در راستای رفع مشکلات ملت است.


وی افزود: با حاکم بودن فرهنگ بسیجی مشکلات جامعه حل خواهد شد، بسیج یعنی فرهنگ فداکاری، شهامت، پاکدامنی، مبارزه با رانت و فساد و ...، بنابراین با حاکم شدن تفکر بسیجی در بین مردم و مسئولان قطعا مشکلات جامعه مرتفع خواهد شد.


حجت الاسلام رحیمی خاطرنشان کرد: بسیج به عنوان بازوان توانمند دین داری و ولایتمداری در همه عرصه‌ها از جمله دفاع مقدس، سازندگی، جهاد و ایثارگری، فداکاری و ... خود را وقف مردم کرده که این اراده بزرگ ستودنی است.


ایشان خاطر نشان کرد:حیثیت امروز نظام، تا حد زیادی مدیون بسیج و حضور همه جانبه مردم در آن بوده است، حتی تصاحب قدرت جهانی اسلامی با بسیج همه جانبه و فراگیر در جهان میسر خواهد بود به گفته امام راحل، این امر شدنی است و باید به دنبال تحقق یافتن آن بود.


امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه تاسیس بسیج ریشه قرآنی دارد، گفت: کسی که بسیجی است درد مردم را می‌فهمد و همواره به فکر درمان آن است، لذا باید همه امورات جامعه را بسیجی‌وار به پیش ببریم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات