خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به خدمات بسیج پس از پیدایش ویروس منحوس کرونا گفت: نیروهای بسیج دزفول تاکنون بیش از ۴۹ هزار نفر از مردم این شهرستان را علیه کرونا واکسینه کرده‌اند که سندی افتخارآمیز برای بسیج است.
کد خبر: ۹۳۹۱۸۲۶
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

سرهنگ محمدرضا لیلی زاده روز شنبه در آیین توزیع بسته‌های معیشتی در ناحیه مقاومت بسیج دزفول به خبرنگار ایرنا گفت: نیروهای جهادی بسیج با همکاری دستگاه‌های مختلف و سایر اقشار جامعه از ابتدای شیوع کرونا برای مقابله با این بیماری منحوس وارد عمل شدند.
وی با اشاره به ضد عفونی معابر توسط نیروهای بسیجی افزود: اکنون نیروهای بسیجی در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در حال واکسیناسیون مردم هستند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به فعالیت شبانه روزی پاسداران و بسیجیان برای تامین امنیت شهرستان اظهارداشت: گشت‌های شبانه امنیت توسط نیروهای بسیج در حال انجام است.
وی با گرامیداشت هفته بسیج گفت: حضرت امام (ره) پنجم آذرماه ۱۳۵۸ با اندیشه‌ای بلند و با هدف خنثی کردن توطئه‌های دشمن و کمک به مردم ایران اسلامی، بسیج را پایه گذاری و تاسیس بسیج را به طور رسمی اعلام کردند.
سرهنگ لیلی‌زاده افزود: آمریکا بعد از تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۵۸ برای ترساندن مردم ایران و دور کردن آنها از اهداف والای خود، ناوهای جنگی خود را به خلیج فارس اعزام کرد که امام خمینی (ره) برای خنثی کردن این تهدیدات و نشان دادن اینکه مردم ایران آماده جانفشانی برای انقلاب هستند، دستور تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند.
وی ادامه داد: بسیج مستضعفان از زمان شکل گیری برکات زیادی داشته است چون آمده از مردم، برای مردم و با مردم بوده و قرار است هر جا مردم نیاز به کمک، همدلی و همراهی داشتند وارد عمل شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با بیان اینکه بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس بیشترین کمک‌ها را در جبهه‌ها داشت، گفت: بسیج بعد از پیروزی ایران اسلامی در جنگ، در دوران سازندگی و بعد از آن در بلایای طبیعی نظیر سیل و زلزله نیز خوش درخشید و در اقصی نقاط کشور به تلاش و فعالیت پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها