سردار کرمی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج عنوان کرد؛
زنجان ـ فرمانده سپاه ‌استان زنجان گفت: ‌مجلس ۹۲ میلیارد تومان برای آبرسانی به ۷۰ روستای استان زنجان را مصوب کرد.
کد خبر: ۹۳۹۱۸۶۳
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، اظهار داشت :انقلاب اسلامی یک واقعه بزرگ تاریخی است که با رهبری امام راحل (ره) و مجاهدت مردم اتفاق افتاد. 

 

اختصاص ٩٢میلیارد تومان برای آبرسانی ۷۰ روستای استان زنجان


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره)  که فرمودند جهانخواران ما را به حال خود رها نخواهند کرد، تصریح کرد :ایشان با توکل به خدا، ایمان به مردم و آینده نگری  برای شکست و خنثی کردن فتنه های دشمن و همچنین مشارکت مردم در مدیریت کشور در ۵ آذر ماه سال ١٣۵٨ فرمان  به تشکیل نهاد مقدس بسیج دادند. 



وی با بیان اینکه امام راحل (ره) با این فرمان تمام معادلات جهانی و ابر قدرت ها ی شیطانی را برهم زدند، تاکید کرد :برای پاسداری از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نه تنها چند سازمان بلکه یک ملت  پای کار آمدند. 



این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد :هیچ ابر قدرتی قادر به  از بین بردن نظام مقدس جمهوري اسلامي نیست و ملت ايران همواره برای  دفاع و پاسداشت کشور جان و مال خود را فدا مي كنند.



سردار کرمی با بیان اینکه تدبیر امام (ره) مهمترین تصمیم تاریخی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، بیان کرد :با گذشت زمان این شجره طیبه انقلاب اسلامی روز به روز جوانتر، شاداب‌تر و گسترده تر می شود. 



وی با بیان اینکه بسیجیان برای رضای خدا و بدون هیچ چشمداشت مالی همیشه در صحنه حضور دارند، گفت : اخلاص،  تقوا،  روحیه انقلابی و جهادی، مجاهدت، عشق به امام و انقلاب،  خدمت به مردم، بصیرت دینی و سیاسی از جمله سرمایه های بیکران بسیجیان می باشد. 



فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه صحنه هایی که بسیج در دوران دفاع مقدس خلق کرد بسیار با ارزش بود، خاطرنشان کرد :آنها در زمینه های فرهنگی، معنوی، شجاعت، ایثار، فداکاری خوش درخشیده اند. 



این مقام مسئول با بیان اینکه بسیج در دوران دفاع مقدس زیباترین تابلو تاریخی را به نمایش گذاشته است، افزود :هیچ کس قادر به توصیف آن نیست. 



سردار کرمی با اشاره به فرمايش امام خمینی (ره)  من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می بوسم و می دانم که اگر مسئولین نظام‌‎ ‎‌اسلامی از شما غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت،اظهار داشت :مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با دقت، ظرافت و هوشمندی دستور تشکیل بسیج را  برای  تمام اقشار جامعه صادر کردند. 



وی  در ادامه با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس شیعه، سنی و سایر اقشار و مذاهب حضور داشتند، یادآور شد :نباید از پیشمرگان اهل تسنن کرد غافل شد آنها از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز مجاهدت های بسیاری داشتند و در حال حاضر از مرزهای کشور دفاع می کنند. 



فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد :بسيج پس از دوران دفاع مقدس نيز در صحنه های جهاد سازندگی، عمران و آبادانی نقش های مهمی ایفا کرده و خدمات رساني ميكند. 



وی با اشاره به شعار محوری هفته بسیج (بسیج پاره تن مردم است)، اظهار داشت :  140 عنوان با 2 هزار و 900 برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شود. 



سردار کرمی در پایان به فعالیت یک هزار و 150 گروه جهادی و اجرای 64 پروژه آبرسانی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مجلس بیش از 92 میلیارد تومان برای آبرسانی به 70 روستای استان زنجان را مصوب کرد.

 

 

وی گفت: همینطور 90 پروژه آبرسانی، احداث خانه محروم و پروژه‌های مختلف در هفته بسیج افتتاح می‌شود؛ از سوی دیگر 100 واحد خانه سازمانی نیز در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.





ارسال نظرات