خبرهای داغ:
در دومین روز هفته بسیج افتتاح شد؛

قنات جفت رود به نمایندگی از ۳۷۵پروژه بسیج سازندگی

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در مجموع هفته بسیج در سطح استان ۳۷۵ پروژه کوچک و زودبازده افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۸۷۴
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی،  مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی استان صبح امروز یکشنبه (۳۰آبان) در حاشیه افتتاح قنات روستای جفت رود شهرستان خوسف اظهار کرد: در دومین روز از هفته مبارک بسیج همزمان با سراسر کشور افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی سازمان بسیج سازندگی به صورت سراسری در کشور به بهره برداری می‌رسد.


هنری ادامه داد: در استان خراسان جنوبی هم قنات جفت رود به نمایندگی از پروژه‌های سطح استان امروز به بهره برداری رسید.مشخصات پروژه قنات جفت رود با اعتبار ۱۱۰ میلیون تومان،
۲۸۸ متر طول قنات و با بهره بردار ی ۱۲ خانوار است.


مسئول بسیج سازندگی استان بابیان اینکه در مجموع با برنامه ریزی‌ای که انجام شده در سطح استان ۳۷۵ پروژه کوچک و زودبازده در این هفته افتتاح خواهد شد اذعان کرد: این پروژه‌ها شامل ۳۵۰ سرویس بهداشتی و حمام منازل محرومین است.


وی ادامه داد:همچنین ۱۷ رشته قنوات است سه پروژه آب رسانی آب شرب روستا‌ها، دو پروژه کانال انتقال آب است.


هنری با بیان اینکه همچنین دو تا هم استخر ذخیره آب و یک دیوار ساحلی است افزود: در مجموع ۳۷۵ پروژه عمرانی کوچک و زودبازده که با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال در سطح استان در این هفته به بهره برداری خواهد رسید.


وی در پایان گفت: اولویت پروژه هایمان هم خارج از پروژه‌های منزل و تکمیل و مرمت منازل محرومین پروژه‌های آب بوده است که در بحث آب شرب و کشاورزی اجرا شده و مردم روستا از منافع این پروژه‌ها بهره‌مند خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار