خبرهای داغ:
تبریز- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه ای از برگزاری آیین تکریم و بزرگداشت فقیه وارسته، مجاهد نستوه و عمار انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله محسن مجتهد شبستری(ره) خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۱۹۰۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، متن کامل این اطلاعیه به شرح است:

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ
فقیه وارسته، مجاهد نستوه، عمار انقلاب، یار دیرین ولایت و انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله محسن مجتهدشبستری الگوی فاخری از علم و فقاهت و اجتهاد و ولایتمداری بودند.
فقیهی که در دوران عمر با برکت خود در سنگرهای متعدد و مسئولیت های خطیر حضور داشته و مخلصانه در ترویج و نشر اندیشه های ناب انقلاب اسلامی، علوم اسلامی و شعائر دینی و مذهبی اهتمام ورزیدند؛ و در مدت حضورشان در استان آذربایجان شرقی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امامت جمعه تبریز و همچنین نماینده مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خدمات شایسته ای را برای انقلاب اسلامی و علی الخصوص مردم شریف آذربایجان و امت شهید پرور تبریز انجام دادند.
به همین مناسبت و جهت ادای دین به خدمات و برکات فراوان آن فقیه مجاهد و عالم ربانی در استان آذربایجان شرقی، مجلس بزرگداشتی از طرف نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز، حضرت آیت الله دکتر آل هاشم و استاندار ارجمند آذربایجان شرقی، جناب آقای مهندس خرّم در روز پنج شنبه 04/09/1400 از ساعت 10صبح الی 12 در مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز با حضور اعضای بیت مکرّم آن عالم وارسته و با سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین بلاغی برگزار خواهد شد.
از کلیه خواهران و برادران، خانواده های معظم شهداء و ایثارگران، روحانیت معزز و ائمه جمعه شهرستانهای استان، کلیه مسئولین و کارمندان ادارات و نهادها، اصناف و بازاریان، فرماندهان و پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی، فرهنگیان و دانشگاهیان و عموم اقشار مختلف مردم قدرشناس دعوت می شود با شرکت در این مجلس، یاد و نام آن مجاهد نستوه را گرامی بدارند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی

ارسال نظرات