تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه محتاج فرهنگ بسیج هستیم، اظهارداشت: تکریم بسیج، پاسداشت جوانمردی و تضمین آینده کشور است.
کد خبر: ۹۳۹۱۹۲۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در جمع مسئولان سپاه عاشورا به مناسبت هفته بسیج، گفت: نام بسیج یادآور عزیزترین نهاد در بین ماست، نهادی که در نگاه حضرت امام هیچ نهادی عزیزتر از آن نبود.
وی اضافه کرد: به تعبیر امام سفر کرده حقیقتاً اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار و خلوص پیدا کنیم چه کسانی بهتر از بسیجیان خواهند بود.

 تکریم بسیج، پاسداشت جوانمردی و تضمین آینده کشور است

فرمانده سپاه عاشورا نیز با گرامیداشت هفته بسیج و اشاره اجمالی به برنامه های این هفته گفت: ۱۸۰۰ صندوق قرض الحسنه با ۵۰ میلیارد گردش مالی توسط بسیج راه اندازی شده است.

سردار عباسقلی زاده فزود: همچنین در طرح شهید سلیمانی و در راستای مقابله با ویروس کرونا اقدامات قابل توجهی توسط بسیجیان انجام شده که نمونه آن کمک های مومنانه است که بیش از ۴۲۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: رزمایش گروه های جهادی نیز روز گذشته اجرا شد و میقات حلقه های صالحین نیز در مصلای اعظم برگزار و نمایشگاه پایگاه های اسوه نیز همزمان با اجتماع بزرگ بسیجیان در سوم آذر افتتاح خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها