فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) از برگزاری ۲۹۱ برنامه هفته بسیج در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های این ناحیه خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا در قالب پویش کمک مؤمنانه حدود ۱۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع‌شده و در هفته بسیج نیز ۳ هزار بسته کمک معیشتی توزیع می شود.
کد خبر: ۹۳۹۲۰۸۵
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸

سرهنگ خداداد کاشفی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره)   در نشست خبری با اصحاب رسانه   با تأکید بر اینکه بسیج و سپاه برخاسته از مردم است اظهار کرد: در حال حاضر بسیج دارای گستره پهناوری است که تمامی اقشار را تحت تأثیر قرار داده  و کمک شایانی به تحقق جامعه اسلامی و تمدن اسلامی داشته است.
وی گفت: با شیوع کرونا بسیج نیز وارد صحنه شد و با اجرای موفق طرح شهید سلیمانی اقدامات بسیاری را در زمینه کنترل و کاهش شیوع کرونا با بازدیدهای خانه به خانه عملیاتی کرد و در آخرین اقدامات نیز در زمینه واکسیناسیون با تجهیز برخی پایگاه‌ها و اختصاص نیرو وارد میدان شد.
فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) در ادامه گفت: به مناسبت پاسداشت هفته بسیج ۲۹۱ برنامه با ۵۳ عنوان و متناسب با روزهای هفته در پایگاه‌های مقاومت این منطقه توسط بسیجیان در دو سطح کشوری و محلی اجرا  خواهد شد که مخاطب آن تمامی مردم هستند و تنها مختص به بسیجیان نیست.
کاشفی تصریح کرد: در روز پایانی هفته بسیج برنامه پیاده‌روی خانوادگی با حضور تمامی اقشار و مردم   با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد .
وی با اشاره به اقدامات این حوزه در زمینه کمک‌های مؤمنانه گفت: از ابتدای شیوع کرونا   پویش کمک مؤمنانه را آغاز کردیم و تا کنون قریب   ۱۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع‌شده و در این مرحله نیز ۳ هزار بسته کمک معیشتی توزیع خواهد شد.
فرمانده سپاه حضرت روح‌الله(ره)   خاطرنشان کرد: در   هفته بسیج برنامه‌های متعددی از جمله تجلیل از پیشکسوتان، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، دیدار با خانواده شهدا، یادواره شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، سرکشی از روستاها و ... اجرا خواهد شد.
 
 
 

ارسال نظرات