خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

کمک ۱۰ میلیارد ریالی خبرنگاران بسیجی نهاوند به محرومان

نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: خبرنگاران بسیجی نهاوند بیش از ۱۰ میلیارد ریال کمک‌های خود و خیرین را بین محرومان توزیع کرده‌اند.
کد خبر: ۹۳۹۲۱۳۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران بسیجی عضو بسیج رسانه نهاوند فعالیت‌های جهادی خود را  از سال ۹۵ آغاز کرده و تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد ریال کمک به محرومان داشته‌اند.

وی افزود: بسیجیان کمک‌های نقدی، اقلام و خدمات عمرانی را به نقاط مختلف محروم شهری و روستایی ارسال کرده و به دست نیازمندان رسانده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به کمک‌های رسانه‌های شهرستان بیان کرد: نشریه فردای نهاوند در سه نوبت سبد کالا به ارزش۷۰۰ میلیون ریال و در قالب ۱۵۰ سبد کالا بین ۵۰ خانواده نیازمند توزیع کرد.

وی افزود: با راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک با کمک دکتر تکلو و اهالی رسانه گروه جهادی امام رضا (ع) با تولید بیش از ۴۰ هزار عدد ماسک به همراه توزیع مواد بهداشتی بین محرومان حاشیه شهر و روستا‌ها نیز در چندین نوبت انجام شد.

مختاری افزود: پایگاه خبری صدای نهاوند با کمک مردم خیر در یک فراخوان رسانه‌ای بیش از ۳۰۰ میلیون کمک برای پیوند کلیه یک دختر بچه، ساخت منزل روستایی، تهیه ۱۲۰ سبد کالا، تهیه لوازم بهداشتی، شیر خشک و ۱۵۰ بسته لوازم تحریر کمک کرده است.

وی اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ میلیون کمک شامل لوازم بهداشتی ویژه بیمارستان‌ها، سبد کالا، کمک به مرمت کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه، کمک به خرید نذر نان برای افراد بی‌بضاعت، فعالیت در گروه‌های فرهنگی کمک درمانی و دارویی به افراد نیازمند نیز از حمایت‌های گروه نشریات و پایگاه خبری فریاد نهاوند بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: پایگاه خبری عقیق زرین نیز مانند سایر رسانه‌ها و خبرنگاران بسیجی با اهدای ۱۴۰ عنوان کتاب به جوانان، برگزاری ۵۲ مرحله اردوی جهادی در زمینه‌های ویزیت و توزیع داروی رایگان، مشاوره، روان شناسی، مشاوره حقوقی، ذبح ۷ راس گوسفند قربانی، تجلیل از خانواده معظم شهدا، پزشکان و پرستاران جهادی، معلمان، کارگران کمک کرده است.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان برای دانش‌آموزان نیازمند، تهیه و توزیع  ۴۲۵ بسته کیف و لوازم التحریر، پخت و توزیع یک هزار و ۴۶۰ پرس غذای گرم برای نیازمندان و پخت و توزیع ۳۰۰پرس غذای گرم در ماه رمضان برای کودکان کار، برگزاری ایستگاه صلواتی در روز اربعین حسینی با کمک خیران امامزاده محمد و علی(ع) از فعالیت‌های گروه جهادی این رسانه است.

مختاری ابراز داشت: رسانه همشهری نهاوند با همراهی خیرین در تهیه و جمع آوری ۳۰۰ کیلو انواع اقلام دارویی و بهداشتی برای موکب اربعین در کربلا اقدام کرده که محموله را تحویل سپاه نهاوند داده است؛ همچنین توزیع  ۵ هزار قرص نان رایگان با همراهی خیرین در ۴ منطقه محروم شهر گلشن، پای قلعه، شیخ منصور، حسن آباد در روز شهادت حضرت رقیه (س) از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

وی تصریح کرد: نذر یک راس گوسفند بین کودکان بهزیستی مرکز مهر علی (ع) و خانواده‌های نیازمند منطقه جوادیه کمک مومنانه «نذر عاشورا»، با تهیه و توزیع ۱۰۰ بسته سبد غذایی به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان برای خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمندان منطقه میدان (پای قلعه) به همت هیئت امنای مسجد میدان و خیرین نیز از جمله این اقدامات است.

مختاری در پایان بیان کرد: خبرنگار خبرگزاری‌های صداوسیما، مهر، باشگاه خبرنگاران جوان، فارس، ایرنا، برنا، سایت خبری گرو و تابناک روزنامه همدان پیام نیز کمک‌هایی شامل خرید بخاری و یخچال، تبلت کمک ماهیانه در قالب طرح حامیان کمیته امداد و فرزند معنوی خرید گوشت و برنج و صد‌ها کمک دیگر را انجام داده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار