همزمان با دومین روز از هفته بسیج؛

مراسم میثاق مسئولان و بسیجیان شهرستان سیریک با شهدا برگزار شد

به مناسبت دومین روز از هفته بسیج مراسم میثاق با شهدا با حضور فرماندار سیریک، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مسئولان و بسیجیان این شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۹۲۱۶۵
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰


آئین میثاق با شهدای شهرستان سیریک با اجرای مراسم گرامیداشت، غبارروبی، عطرافشانی گلزار شهدا و با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا در محل گلزار شهدای گمنام اجرا شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، فرماندار سیریک در این مراسم گفت: امروز تفکر بسیجی نه تنها در منطقه بلکه در قلب اروپا و آمریکا نیز به عنوان یک تفکر آزادی‌خواه و حق‌طلب در حال گسترش است.

احمد جمالدینی افزود: بسیج در برهه‌های مختلف از جمله سیل، زلزله و دیگر حوادث مترقبه و غیرمترقبه همواره در میدان عمل آماده است.
«شیخ عبدالعزیز افراز» امام جمعه اهل سنت شهر بندر سیریک نیز گفت: تفکر بسیجی می‌تواند موانع و مشکلات و کمبودهای جامعه را رفع کند و اگر این تفکر در جامعه حاکم باشد، سبب محرومیت‌زدایی در جامعه می‌شود. 
گفتی است در این مراسم حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه موقت سیریک، سرهنگ پاسدار سید حسن فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و جمعی از بسیجیان، مسئولان اداره ها و نهادها، دانش آموزان و خانواده معظم شهدا حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار