در این پیام امده است:بسیجی بودن یک ارزش و آمادگی برای دفاع از حق، حق شناسی، حق پرستی، پاسداری و صیانت از حق است.
کد خبر: ۹۳۹۲۱۷۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، دفتر بسیج رسانه بهاباد به مناسبت هفته بسیج پیام تبریکی صادرکرد.
در متن این پیام آمده است:
"بسیج مدرسه عشق است، ... بسیج یعنی ایثار، شجاعت و هزاران معنا و مفهوم زیبای دیگر، واگر این زیبایی در بسیج نبود هرگز آن پیر جماران نمی‌فرمودند: کاش من هم یک بسیجی بودم.
بسیج که به مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملی ایران اسلامی تبدیل شده در تمام ادوار درخشان انقلاب اسلامی توانسته است موجبات سرافرازی و اقتدار ملی این مرز و بوم را فراهم نماید.
این تشکیلات عظیم مردمی پس از حضور موثر و مقتدرانه در دفاع مقدس و کسب تجربیات ذیقیمت، توانسته در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و همچنین رخدادهایی، چون بلایای طبیعی نیز منشاء اثرات مفید و موثر باشد.
بسیج مکتب عشق و مدرسان آن، شهیدان گمنامی هستند که بر گلدسته‌های رفیع شهادت، اذان رشادت سر داده اند.
بسیجی بودن یک ارزش و آمادگی برای دفاع از حق، حق شناسی، حق پرستی، پاسداری و صیانت از حق است.
بسیج یعنی متن مردم، مردمی که در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب، همواره الگو و پیشگام بوده اند.
تفکر بسیجی تفکری پویا و زنده است، او حیات دارد و به جامعه حیات و نشاط می‌بخشد.
امروز ما به عنوان اصحاب آگاه بسیج رسانه شهرستان بهاباد مفتخریم واعلام کنیم که با سلاح اخلاص، تعهد و پایبندی به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در رسالت سنگین انعکاس صحیح اخبار به منظور تنویر افکار عمومی گوش به فرمان رهبری عظیم الشان انقلاب بوده و تا پای جان بر عهد خود استواریم و خود را متعهد به این می‌دانیم که نهضت ابا عبد الله الحسین (ع) را به اوج شکوفایی خود می‌رسانیم و صد البته در این مسیر زبان و نگاه و تفکر مخلصانه و روشنی بخش مقام عظمای ولایت را صراط روشن خود قرار خواهیم داد. "
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و ۵ آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی به ویژه بسیجیان عزیز «بسیج رسانه» و تمامی بسیجیان شهرستان بهاباد تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می‌نمایم.
حمیدرضا اخوان بهابادی مسئول بسیج رسانه بهاباد

ارسال نظرات