خبرهای داغ:
سرهنگ خبازی از آغاز پانزدهمین رزمایش همدلی مواسات و کمک های مومنانه در سطح شهرستان طبس و همزمان با هفته مبارک بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۳۶
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان طبس در مراسم پانزدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه طبس گفت : در دومین روز از هفته بسیج شهرستان طبس که با شعار (بسیج پاره تن مردم) آغاز شده است که محور برنامه خدمت رسانی و کار جهادی است و در روز اول هفته بسیج تعداد ۱۰۰ گروه جهادی کار خود را شروع کرده اند که هر کدام خدمتی را در محله و روستای خود ارائه خواهند داد.

وی افزود :در این مرحله از رزمایش تعداد ۱۴۰۰ بسته معیشتی ،۴۰۰ بن خرید کفش ،۲۲۰ بسته لوازم و تحریر ، ۱۲۶ تخته فرش و پتو و ۴۰۰ بسته گوشت با ارزش یک میلیارد و دویست و ده میلیون تومان تهیه شده است.

خبازی یادآور شد:جهت انجام این مرحله نهاد ها و ادارات مختلفی از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ،کمیته امداد،مراکز نیکوکاری ، آموزش و پرورش ،پایگاه های مقاومت بسیج همکاری لازم را داشته اند که این بسته ها تا پایان هفته بسیج در بین نیازمندان شهرستان طبس توزیع خواهد شد.

 

همچنین رزمایش مواسات و همدلی کمکهای مومنانه توسط پایگاه مقاومت بسیج حضرت زهرا سلام الله علیها روستای بهشت آباد طبس برگزار شد.

این مراسم با حضور سرهنگ خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه است و سرکار خانم توکلی بخشدار بخش مرکزی و سرکار خانم دبیری معاونت فرمانداری شهرستان طبس در روستای بهشت آباد برگزار شد.


سرهنگ دوم پاسدار علی خبازی در حاشیه این مراسم گفت: یکی از اقدامات اثرگذار در شرایط کنونی خدمت‌رسانی به مردم است
وی گفت: در شرایط جنگ اقتصادی دشمن با محوریت تحریم سعی در زمین گیر کردن ما را دارد و ما باید مسائل خدمت رسانی را پررنگ کنیم و هیچ چیز شیرین تر از خدمت بدون مزد و منت برای مردم نیست.


وی افزود :در این مرحله از رزمایش پایگاهی 50 بسته معیشتی شامل برنج ماکارونی روغن گوشت لوازم التحریر تهیه شده است که ارزش ریالی آن ۲۵۰ میلیون ریال می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها