سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی گفت:دیدگاه امام راحل توجه به نقش کلیدی زنان در بحث تمدن سازی بود،امیدواریم دختران جوان و زنان جامعه‌ی ما در الگو گیری از زینب کبری دقت کنند
کد خبر: ۹۳۹۲۲۵۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در همایش دختران انقلابی مصلی امام علی علیه السلام ساوه گفت:دیدگاه امام راحل توجه به نقش کلیدی زنان در بحث تمدن سازی بود.


وی ادامه داد: تفاوتی که انقلاب حضرت امام با سایر انقلاب‌ها داشت بر اساس همین نقش تمدن سازی چینش شده بود که زنان را به‌عنوان رکن تمدن اسلامی تلقی می‌کردند و بر آن باور داشتند.


دستجانی افزود:در هفته بسیج تلفیق بین دفاع مقدس و بسیج جداشدنی نیست و امروز هم بسیج در دفاع مقدس به سر می‌برد و اگر یک دوره‌ای پیشگامان ما مردان بودند امروز در جنگ نرم پیش‌قراولان جبهه جنگ نرم شما دختران انقلابی هستید.


فرمانده سپاه ساوه با اشاره به اینکه بسیج پیرو ولایت فقیه است، گفت: ما به عنوان یک تکلیف انقلابی، برخود تکلیف می‌دانیم که دغدغه‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری را تبدیل به برنامه‌های عملی و اجرایی نماییم و از جمله فرمایشاتی که حضرت آقا داشتند این بود که افراد، انسان‌ها و مجموعه اقشار مختلف جامعه، باید تراز انقلاب اسلامی باشد یعنی ما باید نسلی هم تراز با انقلاب اسلامی داشته باشیم.


دستجانی گفت:امیدواریم دختران جوان و زنان جامعه‌ی ما در الگو گیری از زینب کبری دقت کنند و هویت و شخصیت خود را در آن ببینند؛جوهر ذات یک انسان اگر تعالی و روشنایی و شفافیت پیدا کند، همه چیز در مقابل او کوچک میشود و قدرت او بر همه‌ی کار‌های دیگر، برای او تأمین میگردد.


در این همایش برنامه‌های طنز مذهبی توسط عمو غزالی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان برگزار گردید.
انتهای پیام/

ارسال نظرات