بسیج را نه به رنگ می شناسم نه به شعار بلکه به آرمان مقدسی می شناسم که بوی آزادگی می دهد ، واژه ای که همچنان بوی ناب ایثار و همدلی می دهد.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۵۵
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، مظفر عدالت نسب در یادداشتی به مناسبت هفته بسیج نوشته است؛ بسیج واژه ای است درعین مردمی بودن برایم مقدس و حماسی است زیرا بسیج میقات عاشقان است که تا سرحد نثار جان این مکتب دلدادگان را لبریز عشق  نمودند.
بسیج طلایه دار حماسه های مقدسی است که تا بی نهایت خلوص دلاوران حماسه ساز را رهنمون خط سرخ شهادت می کرد .
چه زیباست آرمان از خودگذشتگی بسیج همان آرمانی که آلاله های باغ ایثار را به معراج رساند،آنها که برای جان دادن سر از پا نشناختند، دل داشتند، دل دریایی، اما به دنیا و زخارفش دل نبستند و دلیر مردانه به میقات عشق جاودانگی رفتند .
آنها که چشم بستند بر تمام داشته های فانی دنیا تا در اوج عروج سرخ فام جاودانه شوند.
واژه بسیج همچنان برایم تداعی آن روح آزادگی است که با آمادگی واداده راسخ عشق به خوبی ها و نهادینه کردن خیر در خدمت صادقانه را طلایه داری می کند.
بسیجی بودن  را در مرام های نیکو و عزم های  جزمی می بینم که برای بهتر انجام دادن کار و خوشحال کردن دیگران از جان مایه می گذارند.
اینک هفته بسیج فرصتی برای گرامیداشت یاد شهدای بسیج است ،قهرمانانی که با نثارجان رسم ایثار و  پهلوانی آموختند.
چه شرافتی دارد هرکه بی تعلق از دنیا شوق خدمت دارد تا وجودش مایه آرامش و آسایش دیگران باشد چه  آن جوان دلاور مرزبان چه آن جوانی که در سلک بسیج برای کار جهادی راهی دوردست های وطن برای محرومیت زدایی از این آب و خاک می شود.
عیار بسیجی تنها در قاموس عمل معنی می شود و چه سبکبال هستند آنها که با استفاده درست از فرصت هایشان برای سازندگی، توسعه وآبادانی جامعه تلاش می کنند و با عمل عاری از ریا نماد دینداری و ولایت مداری می شوند.
هفته بسیج ۲۹آبان تا ۵آذرمبارک باد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات