معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع)البرز:
معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع)البرز گفت: بسیج یک نیروی سیاسی نیست، بلکه وابسته به نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۷۱
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام سید احمد رسولی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، گفت: بسیج شجره طیبه و یادگارِ امام عظیم الشان است.

بسیج وابسته به نظام اسلامی است

وی افزود: در بحران هایی که اوایل انقلاب ایجاد شد امام(ره) با آن درایت و فَهمِ سیاسیِ دقیق، خَلاء یک نیرویِ مردمی و مکتبی را احساس کرد، لذا امام بسیج، نیرویِ مردمی و مکتبی را پایه گذاری کرد.

وی با اشاره بر حضورِ بسیج در تمامیِ عرصه ها، اذعان داشت: بسیج یک نیروی سیاسی نیست، ولی میدانِ اثر و عملِ سیاسی دارد، یک نیرویِ چند بُعدی است که برایِ همه ی زمان ها است، بسیج، مجموعه ای زنده و پویا است که دائماً در حالِ به روز رسانی می باشد که خودش را با شرایط جدید و اقتضائات زمان منطبق می کند.

حجت الاسلام رسولی با تاکید بر اینکه بسیج، ذیل دولت ها نیست ولی هروقت دولت ها نیاز به کمک داشته اند، دریغ نکرده است، افزود: بسیج وابسته به نظام اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز در پاسخ به برخی شبهات که بسیجی ها حقوق بگیر هستند، بیان کرد: بله بسیجی ها حقوق می گیرند، حقوقِ معنوی! ابداً بسیج دنبالِ حقوقِ مادی نیست و در قاموسِ بسیج مادیات نمی گنجد، اگر بخواهیم با مادیات عملِ بسیج را بسنجیم، هیچ پاداشِ مادی ای نمی تواند پاسخگویِ عملِ بسیجیان باشد، کارهایی که بسیجیان در سیل، زلزله و ایام کرونا انجام دادند؛ با مادیات قابل جبران نیست، اگر معاندین این حرف را می زنند که خُب تکلیفشان مشخص است، اگر عده ای جاهلِ قاصر می زنند باید خدمات و جهادِ بسیج در عرصه های مختلف را نشانشان بدهیم تا دیدشان عوض شود.

حجت الاسلام رسولی در پایان با یادآوری خدمات و جان فشانی های بسیج در ایام کرونا، گفت: کاری که برای خدا انجام می شود کسی جز خدا نمی تواند پاسخگویِ آن کار باشد، کارِ بسیجیانِ در این ایام برایِ خدا بوده که خودِ خدا هم پاسخ خواهد داد.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها