خبرهای داغ:
شهرستان خوسف

برگزاری آئین تجلیل از برترین های کنکور سراسری سال 1400 در شهرستان خوسف

به مناسبت هفته بسیج، آیین تجلیل از برترین های کنکور سراسری سال 1400 با حضور دانش آموزان، والدین آنها و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان خوسف برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۳۴۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوسف،آیین تجلیل از برترین های کنکور سراسری 1400 با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان و دانش آموزان برتر کنکور سراسری به همراه والدین در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

نورمحمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوسف ضمن گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: علی رغم شیوع ویروس کرونا و برگزاری کلاس های درس به صورت غیر حضوری، پیشرفت ملموسی در نتایج امتحانات نهایی و موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری سال 1400 حاصل شد و در سال گذشته با همکاری موسسه خیریه حضرت رسول اکرم(ص) و همراهی خادمیاران رضوی تلاش قابل ستایشی در راستای موفقیت دانش آموزان شهرستان صورت پذیرفت که نتایج و دستاوردهای دانش آموزان به خوبی بیانگر پیشرفت در سطح استان است.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت های فرمانداری و سایر نهادهای همراه شهرستان در راستای موفقیت دانش آموزان کنکوری خاطرنشان کرد: آینده دیار گلهای نرگس دست شما علم آموزان می باشد و از همه شما دعوت می کنم تا برای ادای دین به زادگاه خویش، به آبادانی شهرستان و منطقه خود کمر همت بسته و تلاش نمایید.

آخوندی فرماندار شهرستان بر نقش مهم تعلیم و تربیت در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: شهرستان خوسف منطقه ای با غنای علمی و فرهنگی و دانشمند پرور بوده و همیشه زبانزد در شرق کشور است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان خطاب به دانش آموزان و دانشجویان

نیز خاطرنشان کرد: امید به آینده باید در سطح جامعه گسترش یابد و جوانان و نوجوانان آینده داران و طلایه داران کشور در چالش های پیش رو هستند.

نور محمدی افزود: داشتن همت و پشتکار را یکی از معیارهای مهم رسیدن به اهداف عنوان کرد و افزود: دانش آموزان و دانش جویان باید با برنامه ریزی، همت و پشتکار اهداف خود را مشخص کرده و برای رسیدن به این اهداف از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار