خبرهای داغ:

تجلیل از عوامل مرکز واکسیناسیون شهدای فرهنگ و هنر ملک شهر اصفهان

مراسم تجلیل از عوامل مرکز واکسیناسیون شهدای فرهنگ و هنر ملک شهر اصفهان در محل سالن آمفی تاتر دانشگاه فرهنگ و هنر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۹۲۳۵۱
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (علیه السلام) مراسم تجلیل از عوامل مرکز واکسیناسیون شهدای فرهنگ و هنر ملک شهر اصفهان در محل سالن آمفی تاتر دانشگاه فرهنگ و هنر برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار سیداحمد قریشی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اصفهان که مهمان این مراسم بودند در حاشیه مراسم ضمن تشکر از مدیریت و عوامل مرکز فرمودند:بسیجیان ثابت نموده اند در همه صحنه‌های انقلاب شکوهمند اسلامی در بالا و پائین و فراز و فرود‌ها خوش درخشیدند و یاری رسان رهبر و علمدار انقلاب بودند.

ایشان خاطر نشان کردند: شما دوستان عزیز بسیجی که در حدود 4 ماه است که مشغول خدمت رسانی هستید مصداق عمل حسنه را انجام داده اید. چرا که به فرموده حضرت آقا هر عملی که به جلوگیری از گسترش و شیوع این ویروس منحوس کمک کند، حسنه و در نقطه مقابل هر عملی که باعث شیوع این بیماری شود یک سیئه محسوب می‌گردد.

در ادامه مراسم برادر نساج پور مدیر مرکز واکسیناسیون شهدای فرهنگ و هنر ملک شهر اصفهان ضمن ارائه گزارش عملکرد و تشکر از عوامل مرکز واکسیناسیون فرمودند:بسیجیان این مرکز بصورت جهادی مشغول خدمت رسانی بوده و به لطف خدا تا کنون بالغ بر 140 هزار دز واکسن در نوبت‌های اول و دوم و سه نوع واکسن برای مردم اصفهان تزریق نموده اند.

در پایان با حضور مسئولان ازعوامل واکسیناسیون این مرکز تجلیل شد و هدایایی به رسم یادبود تقدیمشان گردید.
ارسال نظرات