در نشستی با حضور محمد رضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، شورای انتشارات در این سازمان تشکیل شد و احکام اعضای شورا به ایشان اعطا گردید.
کد خبر: ۹۳۹۲۳۷۷
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در نشستی که با حضور محمد رضا مردانی در سالن شهید شهریاری سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد، احکام اعضای حقوقی شورای انتشارات به ایشان اعطا شد. 

در این نشست محمدرضا ابن‌الدین حمیدی به عنوان عضو حقوقی و نائب رئیس،  وحید آرایی به عنوان عضو حقوقی و دبیر، سید محمود هاشمی ، وحید صالحی، مسعود مسیح تهرانی، علی مرادزاده ، کیامرث جهانگیر، حسین عبداللهی‌فر، علی محمدی، محمود مزینانی به عنوان اعضای حقوقی و سیدمحمدرضا موسوی به عنوان عضو حقیقی شورای انتشارات معاونت پژوهش سازمان بسیج اساتید کشور معرفی شدند.

گفتنی است این شورا به منظور سیاستگذاری، نظارت، برنامه‌ریزی و ارتقای کیفیت چاپ و نشر کتب در راستای اهداف، ماموریت‌ها و سیاست‌های نهضت استادی بسیج مبتنی بر آیین‌نامه اجرایی در ذیل معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید تشکیل شده است.

تدوین دستورالعمل اجرایی شورای انتشارات، سیاستگذاری، نظارت و برنامه‌ریزی برای چاپ کتاب در چارچوب اهداف و ماموریت‌های سازمان، اعلام نظر و بررسی کیفی و انتخاب کتب مناسب جهت چاپ و تجدید چاپ، تعیین داور برای بررسی تخصصی و علمی کتب، تعیین حق‌الزحمه آنان بررسی نظرات داوران، اظهار نظر نهایی در خصوص چاپ کتاب و نظارت فنی و اجرایی بر فرآیند چاپ کتاب از جمله وظایف این شورا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات