به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج بروجن و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر ادارات این شهرستان در امر خداپسندانه اهدای خون شرکت کردند.
کد خبر: ۹۳۹۲۳۸۶
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد تشکیل بسیج و در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون و بالا بردن روحیه ایثار و از خود گذشتگی، جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج بروجن و بسیجیان حوزه مالک اشتر ادارات با حضور در پایگاه انتقال خون ، بخشی از خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

سرهنگ پاسدار اسماعیل عظیمی در ادامه تصریح کرد: فرهنگ اهدای خون در دوران دفاع مقدس شکوفا شد و جوانان این مرز و بوم باید پرچم این فرهنگ نجات بخش را به دست گرفته و این سنت حسنه را ادامه دهند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اعلام نیاز سازمان انتقال خون، و مراجعه کمتر مردم به علت شیوع ویروس کرونا جمعی از پایوران و بسیجیان برای رفع کمبود خون در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

سرهنگ عظیمی افزود: ما به مردم اطمینان می‌دهیم هر کجا و در هر شرایطی که نیاز باشد با تمام ظرفیت و به عنوان خادم مردم، همیشه در کنار این عزیزان خواهیم بود، چه‌کار خیری بالاتر از اینکه انسان "خون" این مایه حیات و زندگی را به جان بیماری که نیازمند به آن است، اهدا کند.

ارسال نظرات