خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که اقدامات در هفته بسیج یک نمونه است، گفت: آزاد سازی زندانیان معسر در کانون خدمات است.
کد خبر: ۹۳۹۲۴۳۱
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، صبح امروز آئین آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در سالن رضویه سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
این مراسم با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی، انبارکی مسئول سازمان بسیج حقوقدانان و حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور همراه بود.
سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: فرارسیدن هفته بسیج را به همه ی ملت ایران تبریک عرض می کنم‌.
وی افزود: نهضت خدمات مومنانه با تدبیر رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال گذشته آغاز شد و ما در هفته ی بسیج سال قبل خدمت آزاد سازی زندانیان معسر را در برنامه های خود قرار دادیم.
سلیمانی با بیان این که این خدمت امسال هم در برنامه بسیج قرار گرفت و در هماهنگی و هم افزایی مسئولان مختلف به ادامه ی آن می پردازیم، اضافه کرد: در سال گذشته رقم بدهی این معسرین به یک ششم مبلغ کاهش پیدا کرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همه استان ها در این زمینه افتخار آفریده اند.
وی با بیان این که کار بسیج قبل از آنکه شنیدنی باشد دیدنی است، خاطرنشان کرد: پانصد نفر زندانی جرائم غیر عمد در کرمانشاه در حال آزاد سازی هستند. این کار های بزرگ دیدنی هستند. انشالله ما این روند را در چهارچوب قوانین ادامه خواهیم داد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که هفته بسیج یک نمونه است، یادآور شد: آزاد سازی زندانیان معسر در کانون خدمات خواهد بود.

ارسال نظرات