همزمان بادومین روز از هفته بسیج نمایشگاه یاد یاران در حسینیه سیدالشهداء علیه السلام وردنجان باحضور امام جمعه وردنجان و مسئولین وبسیجیان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۴۷۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام هادی علیه السلام با امام جمعه وردنجان به مناسبت هفته مبارک بسیج دیدار کردند.

حجت الاسلام علی محمدی در حاشیه افتتاح نمایشگاه و در دیدار بسیجیان با تبریک هغته مبارک بسیج گفت: بسیج شجره طیبه ای است که اززمان تشکیل تا الان منشا برکات زیادی در حوزه های مختلف برای انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.

کارشناس مسایل مذهبی، نقش بسیجیان را درخدمت رسانی به اقشار مختلف مردم ستود و ادامه داد: رسالت بسیج یک رسالت الهی است و بسیجیان باید به خودشان افتخار کنند.

حجت الاسلام محمدی به فرهنگ بسیجی اشاره کرد گفت: فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال، آزادگی و اسیر خواست های حقیر نشدن است، این فرهنگ غنی باید در سطح جامعه نهادینه شود.

شایان ذکراست: نمایشگاه یاد یاران به همت حوزه مقاومت بسیج امام هادی  علیه السلام وردنجان وگردان بیت المقدس برگزار، و تا پایان هفته  مبارک بسیج برای بازدید عموم مردم فعال است.

ارسال نظرات