خبرهای داغ:
امام جمعه طبس گفت : تفکر بسيجی بر سرنوشت بشریت تاثير گذار است انقلاب اسلامی که نتيجه همين تفکر است و یک چله از آن گذشته وهم بر کشور ما و هم بر منطقه تاثيرات مثبت گذاشته است.
کد خبر: ۹۳۹۲۴۷۶
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسيج خراسان جنوبی ،حجت الاسلام والمسلمين محمدی امام جمعه طبس در افتتاح گارگاه های مشاغل خانگی و محصولات اقتصاد مقاومتی گفت : تفکر بسيجی بر سرنوشت بشریت تاثير گذار است و اگر امام در زمان جنگ بسيج را تاسيس نمی کردند معلوم نبود سرنوشت مردم و کشور به کجا کشيده می شد. و عزت امروز کشور مرهون تفکر بسيجی است.


وی خاطر نشان کرد :در ابتدای جنگ سوریه حدود ٨٠درصد خاک آن در دست داعش بود و ارتش سوریه ناکارآمد شده بود ولی زمانی که بسيج مردمی سوریه وارد ميدان شدن ورق به نفع جبهه سوریه برگشت.


امام جمعه طبس تاکيد کرد :در عراق زمانی که خاک آن به دست داعش افتاد و در حال سقوط بود ،مرجع تقليد بزرگ شيعه در عراق ،آیت الله سيستانی دستور تشکيل حشد الشعبی را صادر کردند که حشد الشعبی همان بسيج ما به زبان عربی است و این امر بود که باعث شکست داعش در منطقه شد.

حجت الاسلام والمسلمين محمدی تاکيد کرد : ماباید قدر تفکر بسيجی را بدانيم و که این تفکر موجبات امنيت را در تمام زمينه ها را برای ما فراهم می آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها