سردار اهوازیان گفت: امروز جامعه نیازمند نهادینه شدن فرهنگ و راه شهدای بسیجی است.
کد خبر: ۹۳۹۲۴۸۸
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج  از استان مرکزی : سردار عبدالفتاح اهوازیان مشاور و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در نهمین یادواره 100 شهید مسجد حضرت ابوالفضل اراک گفت: بسیج در دشوارترین روزهای تاریخ این ملت با نقش آفرینی بی بدیل، در کنار مردم مشکلات را رفع کرده است.

سردار عبدالفتاح اهوازیان با اشاره به دستاوردهای شهدای بسیجی، خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت با تکیه بر شهدای بسیجی و الگوپذیری از آنان وارد میدان شده است.

وی با تبیین شرایط حال حاضر منطقه و ایران گفت: موضع امروز ما در منطقه و در مواجهه با آمریکا از موضع قدرت است و در قدرت دفاعی و نظامی به سطحی از آمادگی رسیده‌ایم که دشمنان و به‌خصوص آمریکا که بالاترین بودجه نظامی در دنیا را دارد، این قدرت ایران اسلامی را درک و پذیرفته‌اند.

وی گفت : امروز شاهد فراگير شدن ، فرهنگ، تفكر و روحيه بسیجی در سطح ملي و بين المللي براي مقابله با سختي ها، رويارويي با مشكلات و دشمني ها و عبور موفقيت آميز از فتنه ها و آشوب ها هستيم و مصداق آن را در سوریه و منطقه غرب آسیا به وضوح دیدیم.
وی در پایان با اشاره به روحیه بسیجی و تاثیرگذاری آن در معادلات جهانی گفت: امروز جمهوری اسلامی به گونه‌ای شده است که بسیجیان نظام اسلامی در خلیج فارس دشمن را به زانو درآورده اند و دیگر دوران بزن در روها تمام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات