سرهنگ پاسذار حسین روح افزا گفت:امروز برای ادای امانتمان بهترین کار، خدمت به این مردم صبوری است که با وجود تمامی مشکلات ، مردانه و مجاهدانه پشت انقلاب و آرمان های شهدا ایستاده اند.
کد خبر: ۹۳۹۲۴۹۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه ، همزمان با هفته بسیج تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان با حضور در دفتر فرمانده سپاه شهرستان زرندیه با وی دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی سرهنگ پاسدار حسین روح افزا فرمانده سپاه شهرستان زرندیه با اشاره به جایگاه بسیج و عملکرد آن گفت: حرکت بسیج جز در مسیر خدا ادامه پیدا نخواهد کرد و هدف غایی آن زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت (عج) و تشکیل تمدن نوین اسلامی است.

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه با تاکید بر اینکه بسیجیان همواره دل در گرو بزرگ مردانی چون خمینی کبیر(ره) و خامنه‌ای عزیز داده اند ؛ اظهار داشت: نتیجه این دلسپردگی درخشش جبهه مقاومت در عرصه های مختلف مبارزه با استکبار است.

سرهنگ حسین روح افزا با اشاره به صدور انقلاب به نقطه نقطه دنیا خاطر نشان کرد: امروز نگاه مردم در سرزمین های مقاومت و جای جای جهان به رهبر آسمانی ماست و هنوز که هنوز است تصاویر حضرت امام را در منازل مردم دور افتاده ترین نقاط دنیا مشاهده می‌کنیم.

وی در انتها مسئولیت را امانتی از سوی مردم بر دوش مسئولان دانست و تصریح کرد: امروز برای ادای امانتمان بهترین کار، خدمت به این مردم صبوری است که با وجود تمامی مشکلات ، مردانه و مجاهدانه پشت انقلاب و آرمان های شهدا ایستاده اند.

ارسال نظرات