سرگرد پاسدار حسین اربابی فرمانده سپاه قصرقند از تلاشهای مجاهدانه کادر درمان در مقابله با کرونا تقدیر و از تحولات و اقدامات مثبت انجام شده مرکز بهداشت تقدیر نمود.
کد خبر: ۹۳۹۲۵۱۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقصر قند، حسین اربابی در جمع کادر درمان مرکز بهداشت بیان کرد: بار دیگر ایران اسلامی شاهد تلاش‌های ایثارگرانه و از خودگذشتگی کادر درمانی است که در این شرایط دشوار سختی‌ها و خطرات را به جان خریده و با از خودگذشتگی به میدان مبارزه با ویروس کرونا آمده‌اند، این ایثار و ازخودگذشتگی خاطرات حماسه‌های کار درمانی کشور در ایام دفاع مقدس را زنده می‌کند.

فرمانده ناحیه مفاومت بسیج  سپاه قصرقند ادامه داد: همانطور که نائب امام عصر؛ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: آن دسته از عزیزان کادر درمانی که عاشقانه و عاقلانه در این جهاد فی‌سبیل‌الله و جبهه خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا جان خود را نثار نمودند، از پاداش عظیم مقام شهید برخوردار و سایر عزیزان نیز در این سنگر خدمت‌رسانی مفتخر به دریافت لقب مدافعان سلامت شده‌اند.

اربابی ضمن تبریک هفته بسیج، از زحمات و تلاش‌های کلیه کاردرمانی و مدافعان سلامت تشکر و قدردانی نمود.


وی در پایان بیان کرد:امیدوارم در پرتو عنایات خداوند متعال و توجهات امام عصر(عج) تحت رهبری حکیمانه نایب ایشان، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و در سایه همدلی و وحدت همگانی این برهه سخت نیز با موفقیت و سربلندی پشت سر گذاشته شود.

ارسال نظرات