فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) مطرح کرد؛

حضور 700 نیروی جهادی البرزی در میدان مبارزه با کرونا

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج گفت: ۷۰۰ نفر از نیروهای جهادگر و بسیجی این ناحیه در حال ارائه خدمات واکسیناسیون کرونا به مردم هستند.
کد خبر: ۹۳۹۲۵۶۴
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مجید زنجانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، با بیان اینکه سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج ۴۷ گیت واکسیناسیون در چهار مرکز بهداشتی این شهرستان راه‌اندازی کرده است، اظهار کرد: تجلیل از افراد فعال در امر واکسیناسیون یکی از برنامه‌های هفته بسیج در کرج است.

حضور 700 نیروی جهادی البرزی در میدان مبارزه با کرونا

وی افزود: راه‌اندازی این مراکز واکسیناسیون که یکی از آن‌ها به‌نام شهید مصطفی پیران بزرگترین مرکز واکسیناسیون البرز است، بار بزرگی از دوش شبکه بهداشت و درمان استان برداشته است.

این مسئول در ادامه به برنامه‌های هفته بسیج در این ناحیه اشاره کرد و گفت: براساس ابلاغیات و رویکرد جدید سازمان بسیج، برنامه‌ها از سطح نواحی و حوزه‌ها به سمت محلات و پایگاه‌های بسیج سوق داده شدند.

زنجانی به بهره‌برداری از دو سوله ورزشی در مناطق خط چهار حصار و حسن‌آباد کرج اشاره کرد و گفت: همچنین یک سوله ورزشی بزرگ در منطقه حسن‌آباد کرج کلنگ‌زنی می‌شود.

وی یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده این ناحیه در هفته بسیج را راه‌اندازی واحدهای سیار واکسیناسیون برای افراد ناتوان جسمی ذکر کرد و افزود: یکی دیگر از برنامه‌ها دیدار بسیجیان با رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضای مجازی و به‌صورت وبیناری و سراسری است که این مراسم در حسینیه ثارالله کانون شهید سبحانی سپاه کرج با حضور ۱۹ گردان در تمام سطوح و رده‌ها و اقشار برگزار می‌شود.

زنجانی همچنین به برگزاری مسابقات ورزشی اشاره کرد و گفت: برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه و برنامه میثاق صالحان در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه و برگزاری یادواره های شهدا و آبروی محله در پایگاه‌ها و رده‌های مختلف از دیگر این برنامه به‌شمار می‌رود.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان کرج با بیان اینکه بسیج، دفاع مقدس است و دفاع مقدس ظهور فرهنگ بسیج است، گفت: در دفاع مقدس بسیج یک ظهور عملی کرد و امروز یک سازمان به نام بسیج است، اما مهم‌تر فرهنگ بسیج است به همین دلیل بسیج کانونی است که همه صنوف و سنین و مشاغل و طوایف را در خود جای داده و این ویژگی بسیج است.

زنجانی با بیان اینکه بسیج شجره طیبه‌ای است که امام(ره) آن‌ پایه‌گذاری و مقام معظم رهبری این شجره را رشد داد، افزود: بسیج کار تبلیغاتی و فرهنگی انجام می‌دهد، در حد قهرمانی حاضر می‌شود، از محرومان و مستضعفین دستگیری می‌کند و در برقراری امنیت کشور پابه‌پای نیروهای مسلح است، در حقیقت بسیج تمام کارهای ناممکن در کشور را ممکن کرد، به همین دلیل باید بگوییم که همه خوبی‌ها در سبد بسیج جمع شده است.

وی بیان کرد: بسیجیان در خنثی‌سازی فتنه‌ها همواره نقش کلیدی را در برهه‌های مختلف تاریخ ۴۲ ساله انقلاب اسلامی داشته‌اند و دشمن تمام توانش را گذاشته تا نظام ما را یک نظام ناکارآمد نشان دهد. بنابراین، ما هم باید تمام تلاشمان این باشد که کارآمدی نظام ولایی و دینی‌مان را با تفکر بسیجی نشان بدهیم.

وی در پایان به سندی ابلاغی با تأیید رهبر معظم انقلاب اشاره کرد که در ۱۰ سال آینده با تکیه و با تمرکز بر تربیت هشت میلیون جوان مؤمن انقلابی اجرا شود که به همین منظور برنامه‌ریزی‌های آن با ایجاد کارگروه‌های مختلف در حال انجام است.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار