خبرهای داغ:
سید محمد حسینی با اشاره به اینکه بسیج تنها در عرصه سازندگی و دفاع از حرم خدمت نمی کند، گفت: بسیج در هر جا که نیاز به خدمت باشد، حاضر است.
کد خبر: ۹۳۹۲۵۶۶
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

به گزارش  خبرگزاری بسیج، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور در آیین نهضت خدمت مومنانه آزادسازی زندنیان معسر گفت: از بسیج حقوقدانان که زمینه ساز این خدمت هستند، تشکر می کنم. امروز بیش از دو هزار نفر آزاد می شوند و این خدمتی بزرگ و مومنانه است.

 

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) فرموده اند کسی که راهنمایی به کار نیک و معاون می کند مانند کسی است که آن را انجام داده است. امروز خانواده های بسیاری سرپرست تان خود را در آغوش می گیرند و بسیار خرسند هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: فرد مسلمان نمی توند در برابر همنوع خود بی تفاوت باشد و مسئولیت های اجتماعی بسیاری بر عهده اوست و در برابر خلق مسئول است و همه باید به مقدار توان کمک کنند و آنهایی که خداوند نعمت و ثروت به آنها عطا کرده است باید در اختیار دیگران قرار دهند.

 

حسینی اظهار کرد: نیکوکاری و این قبیل مستحبات باید در جامعه ترویج شود که مردم فقط به فکر خود نباشند و به فکر افراد مستمند در جامعه نیز باشند. امروز بسیج تنها در عرصه سازندگی و دفاع از حرم نیست بلکه در تمام عرصه های بحران، سازندگی، سیل و زلزله و هر آنجا که به حضور او نیاز باشد، پیشگام است و این کار ارزشمندی است که باید از آن تقدیر کنیم.

 

وی گفت: اگر مراسمی برای تجلیل از خیرین گرفته می شود، این مراسم نیکوکاری و امور خیر را در جامعه تشویق و ترغیب می کند و جامعه را به آن سمت هدایت می کند.

ارسال نظرات