خبرهای داغ:
جانشين ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: بسیج سرمایه ای ارزشمند به شمار می‌رود، که مایه عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۳۹۲۶۲۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، جواد نجفیان امروز در جمع بسیجیان بسیج ادارات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ، اظهار داشت: تا زمانی که تفکر و فرهنگ بسیجی وجود دارد، ملت ما سربلند و با عزت خواهد بود و حرکت ما در همه جا با شتاب ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: استكبار به جهت همین اقتدار بسیجی از فرهنگ بسیج و بسیجی روی گردان است و به روش های مختلف به دنبال جلوگیری از رواج این فرهنگ است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ تصریح کرد :بسیج سرمایه ای است که دشمنان نظام اسلامی به شدت از آن هراس دارند.

نجفیان به نقش بسیج در اعتلای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی چالش ها و مشکلات بسیاری را در برابر حرکت الهی خود داشته، اما امروزه نه تنها پس از گذشت ۴۲ سال زنده و پویا مانده، بلکه در طول این سال ها حرکت رو به جلو داشته است و دشمن را به عقب رانده و نکته حائز اهمیت این است که توقف نداشته و دشمن را به عقب رانده و خود دشمنان نیز به این مهم اعتراف می کنند، که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آنها را رقم زده است.

 وی اسلام، ولی فقیه، مردم و روحیه تسلیم ناپذیری و سلطه ستیزی را به عنوان چهار عامل اصلی بقاء انقلاب اسلامی دانست و افزود: برای اولین بار یک نظام ولایی چهل و دو ساله می‌شود و انقلاب اسلامی با وجود تمام دشمنی‌ها توانسته است با حرکت غیر قابل توقف خود اهداف و قله های تعالی را یکی پس از دیگری فتح و دشمن را مجبور به عقب نشینی کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات