مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:
همدان- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: شهید سلیمانی مفهوم حکومت جهانی و تشکیل تمدن اسلامی و ظهور امام عصر(عج) را خوب تشخیص داده بود و برای دستیابی به این هدف مقدس درگیر حزب و جناح نشد.
کد خبر: ۹۳۹۲۶۳۵
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی ظفری در آیین تقدیر از فعالان حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس که در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد، اظهار داشت: شهید سلیمانی مفهوم حکومت جهانی و تشکیل تمدن اسلامی و ظهور امام عصر(عج) را خوب تشخیص داده بود و در راستای دستیابی به این هدف مقدس درگیر حزب و جناح نشد.

وی با بیان اینکه ما هنوز در ابتدای کار هستیم و در حال مقدمه‌چینی انقلاب هستیم، افزود: باید در مسیر انقلاب اسلامی نگاه کلی داشته باشیم و امام(ره) نیز به این موضوع اشاره داشتند و ما نباید از اهداف خود جدا شویم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه هر کسی در جایگاه خود شهید زنده است و قرار است تمدن جهانی ایجاد کنیم، گفت: فعالیت 100 نویسنده نوقلم استان همدان در حوزه دفاع مقدس بسیار ارزنده است و تجلیل از آنها ادامه مسیر است که بتوانیم در آینده گام‌های بلندی برداریم.

*همدان در بخش ادبیات پایداری و مقاومت قوی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته مبارک بسیج، اظهار داشت: برنامه «حلقه دوست»،امروز برنامه ترکیبی است از تجلیل از فعالان عرصه نشر کتاب حوزه دفاع مقدس و تجلیل از دو خانواده شهید والامقام «حاج میرزامحمد سلگی» و شهید «ایرج داوری» در استان است.

احمدرضا احسانی با بیان اینکه استان همدان مزین به خون ۸ هزار شهید و چندین هزار نفر ایثارگر و رزمنده دارد، افزود: خوشبختانه همدان در بخش ادبیات پایداری و مقاومت استانی قوی است و اثرهای ارزشمندی از همدان چاپ شده و رهبر معظم انقلاب بر آن تقریظ داشتند.

گفتنی است؛ این مراسم با تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «تنها گریه کن» و رونمایی از ۴۱ عنوان کتاب صوتی به مناسبت بیست و نهمین هفته کتاب و کتابخوانی و هفته بسیج همراه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات