به همت بسیج حقوقدانان در هفته بسیج صورت گرفت؛
در سومین روز از گرامیداشت هفته پرخیر و برکت بسیج نهضت کمک مومنانه آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۶۶۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج، بسیجی بودن را یک تفکر ارزشمند بیان و نقش بسیج در انقلاب را یک نقش پویا و فعال عنوان کرد.
سرتیپ پاسدار پرویز آبسالان نهضت آزاد سازی زندانیان را طبق دستورات و آموزه های دینی مهم دانست و افزود: بسیج در این زمینه و دیگر صحنه ها حضور فعال و مستمر دارد و همه ی ما شاهد خیرات و برکات بسیج در همه ی صحنه ها و شئونات زندگی از ابتدای شکل گیری تا کنون می باشیم.
مدیر سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز ضمن تبریک هفته بسیج و درود به ارواح پاک و مطهر شهدا و با اشاره به ابلاغ مقام معظم رهبری (مد) در راستای کمک های مومنانه، هدف از برگزاری این نهضت را آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد در کنار سایر کمک های مومنانه و اقدامات انجام شده عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار ابوالحسن رضایی اظهار داشت: در این نهضت که به مناسبت هفته بسیج برگزار شده است، تعداد ۳۵ نفر از زندانیان معسر جرائم غیر عمد که با بدهی های مالی در زندان بسر می بردند، با پیگیری و همت بسیجیان سازمان بسیج حقوقدانان، وساطت ریش سفیدان و سران طوایف، مساعدت های ستاد دیه و کمک های خیران از بند زندان رهایی و به آغوش خانواده بازگشتند.
وی اعتبار صرف شده در این نهضت را ۵ میلیارد ریال عنوان و افزود: با پیگیری های صورت گرفته تعداد دیگری از زندانیان جرائم غیر عمد نیز تا پایان سال جاری آزاد و به آغوش خانواده هایشان باز می گردند.

ارسال نظرات