ساری-مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه کربلا از ایجاد ۴۷ شرکت دانش‌بنیان و برگزاری ۱۴ جشنواره و نمایشگاه در استان هم خبر داد و افزود:۳ هزار و ۵۰۰ عضو هیات علمی در حال آموزش هستند.
کد خبر: ۹۳۹۲۶۷۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴

از تشکیل ۴۷ شرکت دانش‌بنیان تا تولید یخچال نگهداری واکسن کرونا

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران محمد هادی موذن در همایش نخبگان بسیجی که با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران، که به مناسبت هفته بسیج در ساری برگزار شد، از حمایت مالی و معنوی  ۷۸۰ طرح بسیجی توسط سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه کربلا خبر داد و گفت: یک هزار و ۴۷۷ نفر بسیجی نخبه در استان شناسایی شدند.

 مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه کربلا از ایجاد  ۴۷ شرکت دانش‌بنیان و برگزاری ۱۴ جشنواره و نمایشگاه در استان هم خبر داد و افزود:۳ هزار و ۵۰۰ عضو هیات علمی در حال آموزش هستند.

موذن با اشاره به اینکه  خانه نخبگان در مرکز استان تشکیل شده و ۲۴۰ نفر از نخبگان فناور استانی در این خانه عضویت دارند، اضافه کرد: از مجموع نخبگان حدود ۷۰ نفر در ساری و بقیه در خانه نخبگان شهرستان‌های عضویت و فعالیت دارند.

 مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه کربلا از تولید یخچال نگهداری واکسن و فرآورده های خونی توسط نخبگان بسیجی هم خبر داد و گفت:دستگاه افزایش ایمنی و محصول زنبور عسل و دستگاه زهرگیر فرکانسی زنبور عسل نیز با حمایت این سازمان تولید و اکنون به کشورهای آلمان، آمریکا  وکانادا صادرات می شود.

موذن از حمایت سازمان علمی و پژوهشی سپاه کربلا  برای ساخت دستگاه روپوش کاغذ گلاسه برای اولین در کشور هم خبر داد و افزود: شرکت هایی از استان های اصفهان و تبریز به دنبال خرید دستگاه این مخترع هستند.

 مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه کربلا  از تولید انواع جلیقه بادی و نجات در شهرستان نور هم  خبر داد و گفت:دستگاه تولید ماسک تمام اتوماتیک در مرکز رشد شهرستان جویبار ساخته شد.

موذن در بخش های پایانی سخنان خود با ابراز گلایه از مسئولان دستگاه های اجرایی ، خاطرنشان کرد:مدیران دستگاه های اجرایی برای حمایت از نخبگان اقدام عملی داشته باشند و مدیران فناوری و صندوق های آن را حمایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها