فرمانده پایگاه بسیج برق منطقه ای سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج؛
فرمانده پایگاه مقاومت شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان گفت: بسیج از ابتدای شکل گیری تا به امروز در همه صحنه ها حضور داشته و منشا خدمات و برکات فراوانی بوده است.
کد خبر: ۹۳۹۲۶۷۴
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹

مجید کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان ضمن تبریک هفته بسیج و درود به ارواح پاک و مطهر شهدا به ویژه شهدای بسیجی اظهار داشت: آنچه در مورد بسیج بسیار با اهمیت می باشد، همان تفکر بسیجی و روحیه بسیجی است؛ تفکری که تمام ارزش‌های والای انسانی نظیر ایثار، اخلاص، فداکاری و عشق به ذات مقدس حق تعالی و اسلام است. 

وی بیان کرد: امروزه بسیجیان به خصوص کارمندان بسیجی می‌توانند نیروی محرکه قوی باشند که زمینه حرکت و شتاب به سوی فرهنگ، تمدن، اختراعات و ابتکارات را فراهم آورند و الگویی برای همه اقشار بسیج باشند و حفظ و تقویت تفکر و روحیه بسیجی برای همه کارمندان از جمله مسئولین نظام اسلامی ضرورت دارد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید عباسپور در پایان خاطر نشان کرد: مهمترین ماموریت بسیج حفظ ارزش‌ها در جامعه است و بسیج متعلق به فرد و گروه و نهاد خاصی نیست بلکه متعلق به همه آحاد مردم جامعه می باشد و باید در همه ی عرصه ها و اقشار جامعه فراگیر شود.

ارسال نظرات