خبرهای داغ:
تویسرکان-امام جمعه تویسرکان گفت: دنیای غرب هدفش را به جنگ نرم تغییر داده و مقابله با این جنگ نرم توسط بسیج باید تقویت شود و با فرهنگ‌سازی بسیج و روحیه بسیجی باید در این عرصه نیز با دشمن مقابله کرد.
کد خبر: ۹۳۹۲۶۸۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، به مناسبت هفته بسیج، فرمانده سپاه ناحیه و تعدادی از کارکنان سپاه  تویسرکان با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

امام جمعه شهرستان تویسرکان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد امام (ره) و شهدا و تبریک هفته بسیج بیان داشت: پیام سال گذشته رهبری که فرموند بسیج برای روز سخت است را امروز می‌توان به وضوح دید.

حجت الاسلام مرتضی موحدی به خدمات بسیج در مبارزه با کرونا، بازسازی‌های بعداز زلزله و سیل ۹۸ اشاره کرد و افزود: عمل به این خدمات را جز در بسیج نمی‌توان یافت، چراکه بسیجی مربوط به آحاد مردم است بنابراین درد مردمی را خوب می‌داند.

وی ادامه داد: امروز در نزدیکی قله و فتح آن هستیم و این بسیج در کشورهای همسایه الگو شده و یمن نمونه و مصداق بارز این حرکت عظیم و قدرت بسیج است.

امام جمعه شهرستان تویسرکان با اشاره به شکست استکبار اظهار داشت: دنیای غرب هدفش را به جنگ نرم تغییر داده و مقابله با این جنگ نرم توسط بسیج باید تقویت شود و با فرهنگ‌سازی بسیج و روحیه بسیجی باید در این عرصه نیز با دشمن مقابله کرد.

وی دستاوردها و فعالیت‌های اشتغالزایی بسیجیان را نمونه بارز فرهنگ بسیجی دانست و گفت: ایجاد روحیه اشتغال و اتکا به توان داخلی با رهنمودهای رهبری باید بین جامعه نشر پیدا کند و این اهمیت بالایی در ارتقاء سطح تولیدات داخلی و حمایت از تولید داخلی خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز در ادامه ضمن تبریک هفته بسیج به برنامه‌های اجرایی در این هفته اشاره کرد.

* وابستگان ذخایر بسیج در زمان حال هستند

عباس کیاستی از وابستگان سپاه ناحیه و مسئول کانون بازنشتگان سپاه تویسرکان نیز در ادامه ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ارائه گزارشی از وضعیت کانون بازنشستگان پرداخت و گفت: وابستگان ذخایر بسیج در زمان حال هستند.

وی با اشاره به اینکه وابستگان هنوز بسیجی هستند و درکنار انقلاب ایستاده‌اند، افزود: سرلوحه ما در استان شهید چیت‌سازیان و حاج حسین همدانی بوده و هست که تا آخرین لحظات عمر پربرکت خود ذره‌ای از خدمت به نظام کوتاهی نکردند.

لزوم مقابله با جنگ نرم دشمن با فرهنگ‌سازی بسیج و تقویت روحیه بسیجی

انتهای پیام/

ارسال نظرات