به مناسبت هفته بسیج مسائل و مشکلات کارخانجات شهر یاسوج مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۹۲۷۱۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، بازدید جهادی جهت عارضه یابی و احصای مشکلات از کارخانه تولید درب بطری پت و کارخانه جهان نایلن با حضور سرهنگ پاسدار یعقوب محسنی خواه مسؤل سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فتح، سرهنگ پاسدار عطا یزدان خواه مسؤل سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه فتح ،سروان پاسدار هادی طاهری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای کارگری یاسوج ، روح الله باقری معاون بازرسی سازمان صمت استان و مهندس زاد پرور از شرکت شهرک های صنعتی استان انجام گرفت.

در این بازدید سرهنگ پاسدار یعقوب محسنی خواه مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فتح هدف از انجام این بازدید ها را بررسی و عارضه یابی و احصای مشکلات کارخانجات و واحد های تولیدی دانستند .

 

در ادامه این بازدید مهندس باقری فر معاون بازرسی شازمان صمت استان با اشاره به اینکه سپاه و بسیج نقش موثری در رفع موانع تولید دارند از حضور مسول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فتح و مسؤل سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه فتح قدر دانی و  تشکر  کرد.

در این بازدید مقرر شد در جلسه ای با حضور مسولین بانکها و سازمان ها در کارخانه مشکل واحد تولید بطری پت مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

بازدید از کارخانه جهان نایلن

دومین کارخانه ای که مورد بازدید قرار گرفت کازخانه جهان نایلن بود .

سرهنگ پاسدار یعقوب محسنی خواه مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فتح بعد از تبریک به مناسبت هفته بسیج یاد آور شدند که کارخانه جهان نایلن خدمات شایانی در ارتباط با گروههای جهادی و در اختیار قرار دادن یک سوله برای گروههای جهادی سپاه فتح برای انبار سازی نقش مهمی ایفا کرد.

در ادامه این بازدید مهندس صدقی مدیر کارخانه جهان نایلن به کمک در رفع مشکلات این کارخانه توسط سازمان های بسیج کارگران و کارخانجات و بسیج مهندسین صنعتی اشاره کرد.

در پایان این بازدید نیز مقرر شد در جلسه ای با حضور سردار فرمانده خرم دل فرمانده سپاه فتح و مسئولین بانکها و سازمان ها در سپاه فتح مشکل این واحد تولیدی مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

 

انتهای پیام

 

ارسال نظرات