رئیس شورای اسلامی شهرستان ری از تخصیص اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای توسعه خدمات در محله نفرآباد و ایجاد بازارچه‌ صنایع دستی و تولیدات کشاورزی شهرستان ری در مسیر جاده بهشت زهرا شهرری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۲۷۴۱
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶

جعفر بندی شربیانی   در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: هر کس دل در گروی حل مشکلات مردم و دغدغه مردم را دارد  ، بسیجی است و انتشار مشکلا و دغدغه مردم در رسانه ها هم کاری بسیج گونه است و ارتباط مستقیم و بی واسطه یک مسئول با رسانه ها توان او را ضرب در هزار می کند.
وی با اشاره به قدمت هشت هزار ساله و ظرفیت‌های شهرستان ری در حوزه‌های علمی، تاریخی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی ، اظهار داشت: با یک جستجوی ساده در گوگل صدها صفحه مطالب علمی و فرهنگی در مورد ری به روی شما گشوده خواهد شد که نشانگر اهمیت و استعدادها و پتانسیل های بالای این شهر دارد.
رئیس شورای اسلامی شهرستان ری اذعان کرد: بی مهری های بسیاری به ظرفیت های تاریخی و گردشگری ری شده است و اگر این همه آثار تاریخی و گردشگری در دست سایر کشورها بود درآمدهای پایدار و میلیاردی برای مردم آن منطقه ایجاد می کردند.
اما متاسفانه  شهرستان ری با وجود برخورداری از ظرفیت‌های بی‌نظیر با انبوه مشکلات و معضلاتی از جمله مسائل زیست محیطی،   صنایع آلاینده،  فاضلاب ، زباله و ترافیکی از محل تردد تهرانی ها به بهشت زهرا صورت میگیرد مواجه است.
 وی، خاطرنشان کرد: اگر  سالی یک مشکل از منطقه حل کنیم  مردم رضایت مندی نسبی از ما خواهند داشت.
رئیس شورای اسلامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: اولین سفر دکتر زاکانی شهردار تهران به شهرری صورت گرفت که نشان از اهمیت این موضوع دارد و نخستین مصوبه شورا در قالب لایحه ای در شهرداری با تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار  در جهت حل مشکلات سی ساله محله نفرآباد پیگیری شد.
وی افزود: با انتقال برخی صنایع به شهرستان ری و ایجاد شهرک‌های صنعتی و بهداشت و درمان در صدد کاهش سفرهای مردم ری به تهران و راه اندازی تورسیم درمانی در این منطقه هستیم.
رئیس شورای اسلامی شهرستان ری تردد شهروندان تهران به بهشت زهرا را تبدیل یک تهدید به فرصت دانست و گفت: باید با ایجاد بازارچه‌هایی در مسیر تردد مسافران عبوری از محور بهشت زهرا(س)برای عرضه و فروش صنایع دستی و تولیدات کشاورزی شهرستان ری فرصت های اشتغال برای مردم این منطقه فراهم کنیم.
 
 
 

ارسال نظرات