خبرهای داغ:
تبریز- در جشنواره مالک اشتر سپاه میانه، سه رده معاونت ناحیه به عنوان الگوهای برتر استانی و 29 نفر از مسئولین معاونت ها، حوزه ها و پایگاه های بسیج به عنوان الگوهای برتر ناحیه ای، معرفی و تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۳۹۲۸۱۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه میانه در این جشنواره از بسیج به عنوان نیروهایی گمنام یاد کرد که به عنوان صادقترین، پاک ترین و برگزیده ترین انسان ها با گمنامی تمام و بی هیچ چشمداشتی در خدمت مردم و انقلابند و مصداق بارز این انسانهای فرهیخته و از خود گذشته را امثال شهید حججی، شهید بیضایی و شهید تجلایی معرفی کرد.

   حسین محمدی با بیان اینکه ما در میان بسیجیان افراد بی شماری را سراغ داریم که به تاسی از مولای خود- امیرالمومنین(ع)- همه وجودشان را وقف اسلام و انقلاب کرده اند، اظهار داشت: اینها مجریان واقعی مسیر ترسیم شده توسط امام علی(ع) و ولایتند و در انجام وظیفه ذاتی خود که همانا حفظ و حراست و صیانت از انقلاب است، ذره ای کوتاهی نمی کنند.

   وی افزود: بسیجیان همچون مالک اشتر به وظایف خود ایمان داشته و با اعتقادی راسخ نسبت به ولایت، بصیرانه گام برداشته و تلاش می کنند برنامه ها و عملکردشان، دغدغه مندانه و اثربخش باشد و به برکت همین روحیات است که امروز انقلاب ما 43 سالگی خود را با اقتدار تمام، پشت سر گذاشته است و مسیر آینده خود را با صلابت طی می کند.

   جشنواره مالک اشتر با هدف معرفی و تجلیل از الگوهای برتر رده های سپاه و بسیج و با شرکت مسئولینی از سپاه عاشورا در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها