خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدای آذربایجان گفت: در ادوار مختلف بسیج به مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملی تبدیل و در هر عرصه‌ای ورود پیدا کرده موجب سرافرازی و اقتدار ملی این مرز و بوم شده است.
کد خبر: ۹۳۹۲۸۲۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیرحسین شفیعی در جمع خبرنگاران گفت: کارنامه بسیج طی سال‌های گذشته در عرصه‌های مختلف مملو از موفقیت بوده است.

وی با بیان اینکه زبان برای بیان رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های بسیجیان قاصر است، افزود: بسیج تشکیلاتی عظیم و مردمی است که پس از حضور مؤثر و مقتدرانه در دوران دفاع مقدس و کسب تجربیات ارزشمند، توانسته در  همه عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، امدادرسانی و حوزه‌های بهداشتی و درمانی کارنامه‌ای درخشان از خود به جای بگذارد.

امیر سرتیپ دوم ستاد شفیعی اظهار داشت: این نیروی مردمی در حوادث و رخدادهایی چون بلایای طبیعی، سیل و زلزله در اقصی نقاط کشور منشأ خدمات و اثرات مفید و مؤثر بوده است، به نحوی که بیان رشادت‌ها و جان‌فشانی های بسیجیان از توان بیان و قلم خارج است.

ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل با تبریک هفته بسیج، بیان کرد: حضور اقشار بسیجی در بطن جامعه و در بخش‌های مختلف مدیریت کشوری و لشکری در سال‌های پس از انقلاب اسلامی موجب متجلی شدن نور تفکر بسیجی و انقلابی در این سازمان‌ها و ارگان‌ها شده است.

ارسال نظرات