مریم حداد پور گفت: بسیج بخشی از پیکره ی جامعه است، بسیج و بسیجی یعنی امام علی(ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود، بسیج هم با فداکاری و ایثار خودش می خواهد  وقف کشور و جامعه باشد و هدایت و حمایت کند.
کد خبر: ۹۳۹۲۸۳۰
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مریم حداد پور، از فعّالان بسیج در البرز و بسیجی پایگاه بسیج خواهران شهیدان جهازی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) ضمن تبریک هفته بسیج و تمسک به شعار هفته بسیج" بسیج پاره تن ملت است"، گفت: بسیج بخشی از پیکره ی جامعه است، بسیج و بسیجی یعنی امام علی(ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود، بسیج هم با فداکاری و ایثار خودش می خواهد  وقف کشور و جامعه باشد و هدایت و حمایت کند.

بسیج بخشی از پیکره ی جامعه است

وی با اشاره بر بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر جا نیاز به بسیج است، آنجا حاضر خواهد بود، افزود: همیشه هر جا که جامعه به حضور بسیجی نیاز داشته است اعم از فرهنگی، هنری و اقتصادی حضور داشته ام.

وی افزود: در زمان جنگ پشت سنگر بودیم‌ بعد از جنگ در عرصه ی فرهنگی و روایت گری راهیان نور شروع به کار کردم، در مدارس مربی تربیتی بودم.

حدادپور در پایان با یادآوری مجاهدت ها و خدمات بسیج در ایام کرونا در مسجد جامع رجایی شهر کرج، تصریح کرد: روزهای اول که کرونا برای مردم باور پذیر نبود کار آگاه سازی و روشنگری نسبت به ویروس کرونا را شروع کردیم، در مناطق شلوغ و پرتردد بروشور پخش کردیم، نحوه درست ماسک زدن و ضدعفونی کردن دست ها را توضیح می دادیم، در دو مرکز، مسجد جامع رجائی شهر و دانشگاه هنر آغاز به دوخت ماسک و گان کردیم که در بیمارستان ها و مناطق محروم توزیع می شد، به امر رهبری در زمینه ی مواسات، ارزاق تهیه و توزیع شد، ذیل طرح شهید قاسم سلیمانی خانه به خانه غربالگری کردیم و در مرکز واکسیناسیون حضور داشتیم، در هفته ی بسیج، نیز تقدیر از بسیجیان نمونه، دیدار از خانواده شهداء و غبارروبی مزار شهداء انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات