خبرهای داغ:
مخزن آبرسانی روستای "قلعه قورینه" شاهین دژ همزمان با هفته بسیج با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۸۴۱
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۴

  به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، سرهنگ پاسدار مرتضی کاظمی در آئین افتتاح پروژه مخزن آب رسانی روستای "قلعه قورینه" شاهین دژ ، اظهار کرد: مردم شاهین دژ و روستای قلعه قورینه در طول دفاع مقدس در خط مقدم از نظام، انقلاب و کشور دفاع کردند و امروز همه ما برای حل مشکلاتی که در این روستا وجود دارد وظیفه داریم.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ در یک سال گذشته با اجرای بیش از ۴۵ پروژه عمرانی کوچک و متوسط به ارزش تقریبی ۵ میلیارد تومان نقش اساسی در حل مشکلات مردم در مناطق محروم داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌هایی که مجموعه بسیج سازندگی در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی دنبال می‌کند استفاده از ظرفیت افراد خیر است.

کاظمی با بیان اینکه افتتاح مخزن آب شرب و خط انتقال آب روستای قلعه قورینه شهرستان شاهین دژ مشکلات جمعیت ۹۰ نفر از مردم این روستا را رفع می‌کند، خاطرنشان کرد: این مخزن با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهداء احداث شده و ظرفیتی بالغ بر ۲۰ مترمکعب دارد و برای آبرسانی به مناطق مختلف روستا، نزدیک به ۱۲۰۰ متر لوله گذاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه نزدیک به یکسال زمان برای این پروژه صرف شده است، خاطرنشان کرد: این مخزن آب با همکاری مردم خیر، فرمانداری و سپاه توسط بسیج سازندگی احداث و با هدف محرومیت زدایی اجرایی شده است.

کاظمی ادامه داد: افتتاح پروژه‌ها و تامین آب شرب پایدار برای روستاها گامی موثر در تحقق شعار عدالت محوری است.

 انتهای پیام

ارسال نظرات