خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

همایش بزرگ پیاده روی خانواده در قزوین برگزار می شود

باجلان از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانواده به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۲۸۷۰
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳

قزوین_ عطا باجلان مسوول تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانواده بیان کرد: به مناسبت هفته بسیج همایش بزرگ پیاده روی خانواده برگزار می شود که شرکت در این همایش برای عموم آزاد است.

وی گفت: این همایش با هماهنگی و مشارکت معاونت تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، جامعه بسیج ورزشکاران و معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و یک شرکت خصوصی برگزار خواهد شد و در پایان مراسم به نفرات برتر هدایای نفیسی از جمله تبلت و دوچرخه اهدا می شود.

باجلان با اشاره به مسیر برگزاری همایش پیاده روی خانواده اظهار کرد: این برنامه از مقابل هتل لاله آغاز و تا تپه نورالشهدا ادامه دارد و محدودیت سنی برای این همایش وجود ندارد.

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: امیدواریم با بهبود وضعیت شهرهای کرونایی بتوانیم برنامه های بیشتری برگزار در راستای نشاط بخشی به جامعه و خانواده اجرا نماییم.

گفتنی است همایش بزرگ پیاده روی خانواده ساعت ۸ صبح روز پنجشتبه ۴ آذر ماه سال جاری از محل تالار شهر به سمت تپه نورالشهدا برگزار می شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها