خبرهای داغ:
تویسرکان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: خط مقدم بسیج در پایگاه و محور راهبری آن حوزه است.
کد خبر: ۹۳۹۲۸۷۶
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین تکریم و معارفه حوزه مقاومت شهید رجایی تویسرکان با حضور فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان برگزار شد.

سرهنگ کامران کریمی، فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج از زحمات فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج تقدیر کرد و بیان داشت: خط مقدم بسیج در پایگاه و محور راهبری آن حوزه است.

وی با بیان اینکه برادر اقدسی مدت‌ها در میدان‌های مختلف بسیج حضور داشته و خود را به همگان اثبات کرده است، افزود: خدمات ایشان به بسیج و سپاه ناحیه بر کسی پوشیده نیست و برای ایشان توفیق روز افزون و آرزوی سلامتی داریم.

حمزه اقدسی، فرمانده سابق حوزه شهید رجایی تویسرکان نیز در ادامه با اشاره به اینکه هیچ گاه از مواضع خود در خصوص انقلاب و آرمان‌های آن کوتاه نیامده است، افزود: اگر امروز بازنشته شده‌ام اما همچنان تا توان دارم در راه انقلاب و اهداف عالیه آن ثابت قدم خواهم ایستاد.

وی ادامه داد: پایگاه‌های تابع حوزه همانند دیگر پایگاه‌های سطح شهرستان فعال هستند که با تدابیر فرمانده جدید این شکوفایی و فعالیت سرعت بیشتری خواهد گرفت.

سرهنگ جلیلوند، فرمانده حوزه شهید رجایی تویسرکان نیز به ارائه برنامه‌های آینده خود پرداخت و بیان کرد: عدالت محوری و خدمت‌رسانی به اقشار محروم منطقه و همچنین ارائه خدمات متعدد به بسیجیان سرلوحه کار خواهد بود چرا که نوک پیکان بسیج در پایگاه است و آنچه که باید در کشور صورت گیرد، از طریق پایگاه‌های بسیج محقق خواهد شد.

وی اظهار داشت: اجرای برنامه‌ها در راستای تحقق فرامین ولی امرمان امام خامنه ای (حفظه الله) خواهد بود به نحوی که منویات ایشان در دستور کار بسیج قرار دارد.

در این مراسم از زحمات بیش از سه دهه سرهنگ حمزه اقدسی که خدمات شایانی را در مسئولیت‌های مختلف در سپاه ناحیه ارائه کرده بود، تقدیر به عمل آمد و سرهنگ مسعود جلیلوند به سمت فرمانده حوزه شهید رجایی تویسرکان منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات