زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان در پی شهادت جانباز گرانقدر دفاع مقدس"عوضعلي اسدي"پيام تسليت صادر كرد
کد خبر: ۹۳۹۲۸۸۹
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاري بسيج زنجان؛ متن پیام سردار جهانبخش كرمي به شرح زیر است:

 

پيام تسليت فرمانده سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان در پی شهادت جانباز دفاع مقدس

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

 

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

 

استواری و عظمت جانبازان که پس از جان‌فشانی بی‌ادعا در عرصه مبارزه با خصم با زخمی بر پیکر و رنجی خاموش در پس صلابت آسمانی، عمری بسته لب از شِکوِه، تجلی شوکت ایثار را به نظاره نهاده‌اند، ‌شُکوه را شرمنده می‌سازد.

 

خبر درگذشت جانباز صبور و فقید این دیار "عوضعلي اسدي"پس از سالها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت و جانبازی، موجب تالم و تاثر فراوان شد. این جانباز سرافراز پس از سال‌ها مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه و جهاد و آرزوی شهادت در راه خدا و تحمل سالها درد و رنج ناشی از جانبازی در این راه مقدس نام خود را در لوح زرین مجاهدان شهید فی سبیل الله جاودان ساخت.

 

اینجانب ضایعه وارده را به خانواده محترم ایشان و مردم شهید پرور استان تسلیت و تهنیت گفته و از درگاه خداوند بزرگ برای آن شهید گرانقدر علو درجات و همجواری با حضرت سیدالشهداء(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

 

گفتني است گفتنی است شهید عوضعلی اسدی، یکی از جانبازان اعصاب و روان بود که دوم مهرماه سال 1338 دیده به جهان گشود و با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان سرباز نیروی انتظامی، راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد.

 

این یادگار دفاع مقدس در دوم آبان ماه سال 1362 در منطقه غرب کشور از  ناحیه سر به درجه جانبازی نائل آمد و صبح روز يكشنبه ٣٠ آذر ماه  به همرزمان شهیدش پیوست.

ارسال نظرات