مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در گفت وگو با "بسيج":
زنجان-مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با بيان اينكه بسيج همواره خدمتگزاري به مردم را سرلوحه فعاليت هاي خود قرار داده است،گفت:تحقق تمدن نوين اسلامي از اهداف بسيج است.
کد خبر: ۹۳۹۲۹۰۱
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاري بسيج زنجان؛هدایت صفری در گفت وگو با خبرنگار بسيج زنجان؛ با تبریک هفته مبارک بسیج گفت: بسیج و کمیته امداد هر دو مولود انقلاب  هستند که با درایت و آینده نگری امام راحل برای خدمت به محرومان و مستضعفان تشکیل و خدمات ارزشمندی را تاکنون در بخش های مختلف از جمله محرومیت زدایی انجام داده اند.

 

تحقق تمدن نوين اسلامي از اهداف بسيج است

 

وی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در هفته بسیج در بین امدادگران بسیجی پایگاه فتح المبین  کمیته امداد افزود: شعار هفته بسیج امسال با عنوان " بسیج پاره تن مردم" نام‌گذاری شده و اولین روز هفته بسیج به‌نام اقتصاد مقاومتی آغاز شده و امدادگران بسیجی در این هفته برنامه های مختلفی را  اجرا می کنند.

 

مدیر کل کمیته امداد استان گفت:غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران ،بازدید از خانواده های تحت حمایت نیازمند در قالب طرح مفتاح الجنه،برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی ،برگزاری نشست های بصیرتی در بین امدادگران و جامعه هدف،اهدای خون، و برپایی میز خدمت از جمله این برنامه هاست.

 

صفری تفکر بسیجی را كليد حل بسیاری از مشکلات و گره گشا دانست و افزود:به برکت خون شهیدان، بسیج این شجره طیبه، امروز تبدیل به درخت تنومندی شده که روز به روز وسیع‌تر و مستحکم‌تر شده و اكنون بسیج نهادی فراگیر، پویا، پیشرونده و پیش بَرنده و نهادی آرمانگرا، مکتبی، جهادی، انقلابی، اخلاق مدار، اهل بصیرت و نجات‌بخش است.

 

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان به نقش بسیج و امدادگران بسیجی در تحقق  بیانیه گام دوم انقلاب نیز اشاره کرد و افزود: انسجام همه‌ اقشار موجب شده تا بسیج در پیشبرد اهداف که همان زمینه‌سازی ظهور و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی وتحقق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی )نقش خود را به خوبي ایفا نماید . 

ارسال نظرات