خبرهای داغ:
امام جمعه طبس گفت :اقتضا و اولویت امروز دانش آموزان بسیجی تحصیل علم در راستای تقویت اسلام و نظام ماست.
کد خبر: ۹۳۹۲۹۱۶
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین محمدی ،امام جمعه طبس در طرح لاله های روشن مدارس امام حسین (ع) و حضرت معصومه (س) (یادواره شهیدان غلامی ،آذربیک و اخوان صفار) گفت :زمانی که دانشجویان و دانش آموزان سفارت آمریکا را تسخیر کردند امام فرمودند این اتفاق انقلاب دوم بود و حتی از انقلاب اول هم مهمتر بوده است.

وی افزود : امام 22 روز بعد از 13 آبان یعنی در تاریخ 5 آذر فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد و امام با این اقدام کشور را در مقابل توطئه های دشمنان و آمریکا تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

محمدی خاطر نشان کرد : بسیج درختی است که میوه آن ایثار،گذشت،تقویت ایمان و پیشرفت است و تا زمانی که بسیج در صحنه باشد کشور در مقابل دشمن حفظ خواهد شد.

امام جمعه طبس :در ابتدای انقلاب اقتضای بسیج ،حضور در صحنه های مختلف از جمله جنگ و برپایی امنیت بود ولی امروز بسیجی بودن یعنی تحصیل علم در کنار حفظ ایمان در جهت رفع مشکلات است.

وی اشاره کرد :شما دانش آموزان ،مادران ،پرستاران و معلمان فردایید که باید امروز تمام تلاشتان را بکار ببندید.

وی گفت : دشمن با زدن سه عامل دین،ولایت و حضور مردم در صحنه به دنبال گرفتن استقلال کشور است .

محمدی عنوان داشت : دشمن امروز با فضای مجازی ،اعتیاد و ترویج فساد به دنبال گرفتن ایمان و دین از ماست و حتی دشمن به نقش رهبری در کشور پی برده است ،رایس وزیر سابق خارجه آمریکا در سخنی می گوید ما ماه ها با بزرگان و نخبگانمان جلسه می گیریم و برنامه ریزی می کنیم ولی رهبری ایران با یک سخنرانی تمام نقشه های مارا خنثی می کند.

امام جمعه طبس با تاکید بر اتحاد تمام اقشار جامعه گفت : اگر دشمن اتحاد مارا بزند شکست خواهیم خورد ،اتحاد ماست که دشمن را سرگردان کرده و ما باید در تمام عرصه ها متحدانه حضور بهم رسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها