خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد نعیمی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء(ص)
حجت الاسلام نعیمی گفت: باید جهت حفاظت از انقلاب در همه عرصه ها در مسیر بسیج باشیم
کد خبر: ۹۳۹۲۹۶۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

قروین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشست روشنگری بمناسبت هفته بسیج باحضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد نعیمی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) حجت الاسلام معبودی نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان، حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه محمدیه سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه البرز و حجت الاسلام عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام رضا (ع)شهرستان البرز به همت حوزه امام خمینی(ره) شهر محمدیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد نعیمی مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در این مراسم بیان کرد: در دهه ۹۰ قدرت ایران در منطقه و جهان برای همه ثابت شده و هدف گیری پهپاد فوق مدرن و شکار کشتی انگلیسی از مصادیق این توان نظامی است.

وی گفت: در مسیر انقلاب ۲ جریان وجود داشت که شامل جریان ملی ها و جریان مذهبیون بود. امروز پس از گذشت ۴۲ سال از عمر پربار انقلاب، هنوز یک مصداق از جریان ملی ها برای انقلاب وجود ندارد که در جریان آن برای دفاع از انقلاب، یک سیلی خورده باشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء(ص) اظهار کرد: بسیج تنها نهادی بوده که به صورت کلیدی نقش خود را در ادامه راه انقلاب ایفاد کرده است. باید جهت حفاظت از انقلاب در همه عرصه ها در مسیر بسیج و در جریان بسیج باشیم.

وی عنوان کرد: امروز با استفاده از توان و ظرفیت داخلی، قدرت معنوی تاثیر گذار منطقه و جهان هستیم و این قدرت برای تمام جهان ثابت شده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء(ص) با اشاره به وجود دو نوع تفکر در خدمت به جمهوری اسلامی عنوان کرد: تفکر ( مالکیت) و تفکر امانت (امانی) دو تفکر در کشور است. مسئولین هرچقدر تناسب خود را با مردم و نظام جمهوری اسلامی از نوع امانی، حفظ نمایند، قطعا این چنین مسئولین دغدغه مند نظام و دلسوز ملت خواهند بود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نعیمی تصریح کرد: باید در فضای جنگ رسانه ای که حاصل شده تلاش کنیم تا با اجرای دقیق برنامه های راهبردی و تبعیت از ولایت فقیه، آسیب کمتری بر ما وارد شود چرا که در مقاطعی، بعلت غفلت تلفات زیادی دادیم.

انتهای پیام ۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها