رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان خبرداد
زنجان-رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از اجرای ️ پویش «نذر رهایی» برای آزاد‌سازی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۲۹۸۴
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

ابراهیم رستم خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسيج زنجان؛ اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری از سوی بسیج هنرمندان استان زنجان برگزار می‌شود.

 

اجرای پویش نذر رهایی به مناسبت هفته بسیج در زنجان

 

وی با اشاره به برگزاری شب خاطره «جاماندگان قافله عشق» به مناسبت هفته بسیج، یادآور شد: این برنامه به همراه رونمایی از کتاب «اندکی بنشین که باران بگذرد» است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: شب خاطره بسیج هنرمندان استان روز چهارشنبه سوم آذرماه از ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان برای این برنامه پیش‌بینی شده است، افزود: چند تن از هنرمندان عرصه شعر در این برنامه شعرخوانی می‌کنند.

 

رستمخانی از اجرای ️ پویش «نذر رهایی» برای آزاد‌سازی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد خبرداد و گفت: این پویش به همت سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان و سازمان بسیج حقوق دانان به مناسبت هفته مبارک بسیج برگزار می‌شود.

 

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۸۳۹۶۶ نزد بانک سپه (انصار سابق) بنام گروه جهادی شهید محسن حججی واریز نمایند.

 

این مسئول تصریح کرد:  مسابقه نقاشی و خوشنویسی، به مناسبت هفته مبارک بسیج  ویژه نوجوانان 12 تا 18 سال در زنجان برگزار می‌شود.

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه مسابقه خوشنویسی و نقاشی به همت سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با مشارکت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود، افزود: نقش بسیج در مقابله با کرونا، حجاب و عفاف،سبک زندگی ایرانی - اسلامی، حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با مواد مخدر از موضوعات این جشنواره است.

 

رستمخانی ادامه داد: جوایز برگزیدگان در هر دو بخش شامل نفر اول: مبلغ 5 میلیون ریال، نفر دوم: مبلغ 3 میلیون ریال و نفر سوم: مبلغ 2 میلیون ریال است.

 

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۳۰۲۱۵۶۱۷۰ آثار خود را به این مسابقه ارسال کنند.

 

این مسئول  مهلت ارسال آثار تا ۱۵ آذر ماه عنوان کرد و گفت: نتایج این مسابقه 13 دی ماه، همزمان با روز جهانی مقاومت اعلام می‌شود.

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان  در پايان از برگزاری مراسم️ شعرخوانی و کارگاه آموزش شعر  به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

ارسال نظرات