خبرهای داغ:
بسیج در طول انقلاب به بهترین وجه به وظیفه خود عمل کرده است وهر کجا که بسیج و حضور مردمی بسیجیان بوده آن عرصه ،عرصه موفقیت و پیروزی بوده است.
کد خبر: ۹۳۹۳۰۱۰
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان درمیان سرهنگ پاسدار یوسفی جانشین سپاه انصار الرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی در همایش اقتداربسیجیان  بخش قهستان گفت:بسیج در طول انقلاب به بهترین وجه به وظیفه خود عمل کرده است وهر کجا که بسیج و حضور مردمی بسیجیان بوده آن عرصه ،عرصه موفقیت و پیروزی بوده است.

جانشین سپاه انصار الرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از برکات انقلاب ما تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی بودچرا که از همان ابتدا بسیج توانمند و مقتدر در هر صحنه آماده بود ،در غائله های که در ابتدای انقلاب برای ناامنی کشور پدید آوردند بسیج پای کار بود و موفق شد. در هشت سال دفاع مقدس حضور بسیجیان در جبهه ها باعث شکست صدام و استکبار جهانی شد و پس از آن در فتنه 88 حضور بسیجی وار مردم خنثی کننده فتنه بود.

وی در ادامه به مردم سالاری در ایران اسلامی اشاره داشت و گفت: از ابتدای انقلاب حضرت امام با برگزاری همه پرسی برای انتخاب نوع حکومت کشور اولین نماد مردم سالاری را در کشور برگزار کرد و در ادامه نیز در ایران اسلامی خود مردم تعیین کننده سرنوشت خود توسط انتخابات های مختلف بوده اند و مردم سالاری در بالاتری سطح خود در کشور اجرایی شده است.

سرهنگ پاسدار یوسفی به نقش جوانان در انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: از تاثیرگذار ترین اقشار در پیروزی انقلاب جوانان این کشور بودندو در دوران دفاع مقدس نیز اکثر فرماندهان و رزمندگان سپاه اسلام را جوانان تشکیل می دادندو در طول سالهای پس از انقلاب نیر جوانان در عرصه های مختلف نقش آفرینی داشته اند .در بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام عظمای ولایت صادر شده است نیز بیش روی صحبت با جوانان است که امید های ای انقلاب اند.

جانشین سپاه انصار الرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی در پایان گفت: موضوع ازدواج و قبول  مسئولیت زندگی در بین جوانان از جمله دغدغه های کشور است که لازم است خانواده ها در این زمینه نیز جوانان را تشویق به ازدواج کنند و علاوه بر این نرخ رشد ازدواج نیز نسبت به آنچه که باید کم است  فرزندآوری نیز یکی از مسئول مهم است که خانواده ها باید به آن توجه داشته باشند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها