سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی گفت: امروز دشمنان تلاش می کنند با تحریم ،تهدید و محاصره ما را مهار کنند، اما این نیز نتیجه عکس داده و امروز تفکر انقلاب اسلامی منطقه و جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است و دشمنان را سردرگم نموده است.
کد خبر: ۹۳۹۳۰۲۴
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی فرمانده سپاه ساوه در برنامه آبروی محله و گرامیداشت شهید طلبه محمدمهدی یعقوب زاده در مسجد مقدس زاده ساوه گفت:دشمنان ایران اسلامی با جنگ نرم در تلاش هستند انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و فرهنگ دفاع مقدس را نابود کنند.


وی گفت:ما در دوران دفاع مقدس به جهانیان و استکبار نشان دادیم که با قدرت ایمان و اعتقاد ایستاده ایم هر چند دستانمان خلی است و در تحریم تجهیزات و امکانات نظامی هستیم.


سرهنگ دستجانی یادآورشد: در دوران دفاع مقدس تلاش استکبار این بود انقلاب اسلامی را ضعیف و از بین ببرند، اما بعد از هشت سال خود مجبور به تسلیم شدند و اقتدار و ایستادگی ملت ما آن‌ها را به زانو در آورد و تسلیم نمود.


فرمانده سپاه ناحیه ساوه خاطر نشان کرد: امروز هم آن‌ها تلاش دارند با تحریم و تهدید و محاصره ما را مهار کنند، اما این نیز نتیجه عکس داده و امروز تفکر انقلاب اسلامی منطقه و جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است و دشمنان را سردرگم نموده است.


وی تصریح کرد: شهدای ما درس ایستادگی و ایمان و اعتقاد و توکل را به ما آموختند و یاد دادند در برابر دشمن فقط و فقط باید محکم و استوار تا پای جان بایستی تا تسلیم شود و باید از دفاع مقدس در تمام ابعاد حرکتی خود استفاده کرد تا پیروز بود.


دستجانی با اشاره به اینکه نباید فراموش کرد که فرهنگ ایثار و شهادت دربردارنده‌ی آثار و برکات عظیمی است، گفت:ایثار و شهادت یکی از غنی‌ترین گنجینه‌های فرهنگ اسلامی و شیعی است که جلوه‌های اعجاب انگیز آن در طول سال‌های انقلاب و دفاع مقدس به روشنی آشکار گردید و شگرف‌ترین و عظیم‌ترین صحنه‌های از خود گذشتگی انسان‌ها در آن تبلور یافت.


وی افزود:ضرورت توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین ترویج آن در جامعه و مشاهده‌ی آثار و کارکرد‌های مثبت آن در گرو داشتن باور عمیق و اندیشه‌ی بلند است و می‌بایست چنین تفکری را با ساز و کار‌های مناسب بصورت عمیق در بین مردم نهادینه ساخت.


انتهای پیام/

ارسال نظرات