در راستای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان:
مسئول بسیج جامعه پزشکی ایلام گفت: ۱۸ مرحله از اعزام گروه های چندتخصصی پزشکی به مناطق محروم و حاشیه شهرها به مناسبت برگزاری کنگره سه هزار شهید استان برگزار شده است.
کد خبر: ۹۳۹۳۰۳۱
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار علی مریدی " مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام " اظهار داشت: این ۱۸ مرحله از خردادماه سال جاری تاکنون در نقاط مختلف استان ایلام با مشارکت کادر بهداشت و درمان بسیج جامعه پزشکی و خیرین از جمله بنیاد ملی احسان در قالب کمیته درمان کنگره برگزار شده است.

وی افزود: گروه های تخصصی دندان پزشکی همراه با یونیت سیار، داورخانه و داروی رایگان، پزشک عمومی، اطفال، زنان و زایمان، چشم پزشک و در برخی مناطق سنوگرافی و آزمایشگاه نیز در این رزمایش های درمانی مستقر می شوند و به مردم این نواحی خدمات رسانی می کنند.

مسوول بسیج جامعه پزشکی ایلام یادآور شد: تمام خدمات ارائه شده پزشکی و درمانی رایگان است و در مواردی که بیمار نیازمند تکمیل درمان و ارجاع به پزشکان دیگر و حتی اعزام به خارج استان دارد نیز تمام روند مداوای وی رایگان انجام می گیرد.

مریدی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های بسیج جامعه پزشکی استان آغاز رزمایش طرح غربالگری محله به محله شهید سلیمانی است که به مدت ۱۰ روز افرادیکه به هر عنوان هنوز موفق به دریافت واکسن کرونا نشده اند در این طرح محله محور واکسینه می شوند.

 کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام از چهارم تا ۱۱ آذرماه برگزار می شود.

ارسال نظرات